Toon posts:

Wireless lan netgear wnhde 111

Pagina: 1
Acties:

• tweaker 046
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 03-01-2011
Hallo ,

heeft iemand ervaring met de volgende combinatie ? Ik bezit een pda ( hp ipaq 214 en een hp laptop 110 1150ed ) die ik draadloos wil verbinden met het Netgear wnhde 111 accespoint( wil deze mogelijk kopen ) Werkt deze combinatie ? Ik weet namelijk niet of de "draadloze protocollen "overeen komen ... Iemand nog verder tips of gebruikers ervaringen ?

In ieder geval al bedankt

• Petervanakelyen
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16-09 18:48
Je kan misschien de specs van beide al even opzoeken, hier posten en verduidelijk waar je je zorgen om maakt? We hebben geen glazen bol...

Ik lees overigens overal dat de Netgear WNHDE111 een 5GHz AP is, dat gaat je PDA niet snappen. Maar je moet wel moeite doen om juist dat model uit alle modellen van de Pricewatch te kiezen, zowat alle alternatieven zijn niet enkel 5GHz.

[Voor 46% gewijzigd door Petervanakelyen op 16-10-2010 20:00]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• tweaker 046
Het acces point van netgear : 802.11a, 802.11n
Mijn pda : 802.11b/g
Mijn laptop : 802.11g en 802.11b

Ik ben niet zo`n techneut die weet of deze protocollen overeenkomen met elkaar. Wil natuurlijk zeker weten of ik via dit accespoint verbinding kan maken met inetrnet etc .

• Petervanakelyen
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16-09 18:48
Dat Netgear AP is inderdaad enkel 5GHz Wireless A/N en de apparaten die je erop aan wil sluiten enkel B/G, dat gaat dus niet werken. Kies er eentje uit dit lijstje in de Pricewatch, weet je zeker dat het werkt :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Bastiaan
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:18

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Nee, dat gaat helaas niet werken vanwege de gebruikte frequenties.
Je zou dan moeten kijken naar een accesspoint dat minimaal ook de 802.11b/g-variant ondersteunt.

[Voor 12% gewijzigd door Bastiaan op 16-10-2010 20:14]

🏁 Honda CBR1000F-SS •  iPhone 11 •  MacBook Air (2015) •  TV 4K •  Watch S6 •  AirPods Pro

• tweaker 046
Ah super, met deze informatie kan ik iets ! Dank je wel voor de informatie

• Thandor
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee