Toon posts:

RealVNC Login problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• aproxx
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15-09 08:16
Hallo,

Onlangs heb ik RealVNC server geïnstalleerd op mijn mediacenter om deze op afstand te kunnen beheren. Ik heb ingesteld dat RealVNC server achter een paswoord vraagt, en verder niets. Maar na het invoeren van het wachtwoord, krijg ik meestal een korte flits te zien van het bureaublad van de mediacenter, gevolgd door een windows error: " Windows Session Disconnected. Do you wish to attempt to reconnect to mijnhost.dyndns.org:poortnummer"

Aangezien het VNC lukt om wél het wachtwoord door te sturen naar VNC viewer, lijkt het me dat het geen probleem is met de poortinstellingen.. De instellingen van de Firewall wijzigen heeft ook geen nut gehad (ook volledig uitschakelen ervan niet). Maar nu ben ik echt ten einde raad.. Heeft iemand van jullie een idee waar het probleem zich nog kan bevinden?

Alvast hartelijk bedankt!

• Steeefie
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Kan je op je mediacenter niet RealVNC opnieuw installeren? Ik heb dit in het verleden ook wel eens gehad.. Nooit echt achter gekomen wat het was, maar na deinstall, een reboot en een herinstall was het bij mij iig goed. Succes.

Automatiseren kun je leren

• aproxx
Dit heb ik ook al meerdere malen geprobeerd. Ook met een reboot, en zowel een herinstallatie op de server als op de viewer, zonder succes..

• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15-08 21:03
Misschien een firewall die de verbinding afsluit na ontdekt te hebben dat er een verbinding is gemaakt met de RealVNC Server? Dit alles op de te beheren PC zelf bedoel ik dan.

• aproxx
Joen schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:44:
Misschien een firewall die de verbinding afsluit na ontdekt te hebben dat er een verbinding is gemaakt met de RealVNC Server? Dit alles op de te beheren PC zelf bedoel ik dan.
De firewall heb ik op zowel de viewer als de server al eens (tijdelijk) uitgeschakeld. Ook als deze volledig uit stond was het nog altijd niet mogelijk om een verbinding tot stand te brengen.. Dan kreeg ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee