Toon posts:

iPhone 4.1 aankopen overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• rken
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-11-2019
Ik heb sinds gisteren mijn iPhone gejailbreakt. (4.1)
Ook al apps gedownload via installous.
Nu zit ik met het probleem dat de iPhone sommige apps overzet naar iTunes en andere weer niet.
Bij settings van installous heb ik "sync with iTunes" aangezet dus daar kan het ook niet aan liggen.
Als iemand weet wat ik kan doen hoor ik het wel.

• Anoniem: 315662
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
appsync installeren

• Gezazis
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-10-2010
Klopt, Jailbreaken wordt wel met de dag riskanter.

• Hoite
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 12:35

Hoite

Goed verhaal

Als je je apps gewoon koopt kan je ze gewoon synchroniseren en opnieuw downloaden.

offtopic:
en dit valt onder het kopje warez, alles mbt installous wordt hier niet besproken

Lekker kort.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We gaan hier geen hulp bieden met warez. Dit topic gaat daarom op slot. Zie ook het algemeen beleid.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee