[AS3] Radiobutton

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39
Tweakers!

Ik loop hier tegen een probleem aan waar ik de oplossing reeds nog niet voor gevonden heb, na uren zoeken op google. Het probleem is als volgt.

Op m'n timeline heb ik een aantal movieclips staan met daarin knoppen en radiobuttons, echter als ik een radiobutton selecteer en dan naar een ander frame hop en terug ga naar waar de radiobuttons staan is de selectie vergeten. Nu is mijn vraag, hoe kan ik de selectie opslaan en deze terughalen op het moment dat ik de frame enter?

Hierbij hoop ik echt dat iemand me kan helpen, ik heb me rot gezocht maar heb vooralsnog geen oplossing gevonden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiral
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is dit specifiek een probleem die jij hebt met de radiobutten en heb jij het wel werkend gekregen voor andere controls?

Indien nee, dan moet je een manier zien te vinden om een sessie te maken. Daarbij kan je de gegevens die, in dit geval, geselecteerd zijn door de gebruiker op te slaan in een sessie.

Je huidige probleem is waarschijnlijk dat je component een nieuwe instantie maakt en alle waarden reset.
Kijk eens naar bv. het singleton patroon Dit kan je toepassen op je control/component of je gebruikt het als sessie object in een aparte klasse.

To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles