draadloos internet met max ziggo (120 Mbps)

Pagina: 1
Acties:

• mauricetgol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-04-2025
Beste tweakers,

Mijn wens is om op een pc, die een verdieping hoger staat dan de router (op 10 m), met de maximale snelheid van Ziggo te kunnen downloaden. Deze snelheid is nu 120 Mbps.

Ik heb wat teksten gelezen, is mijn conclusie goed dat de WL 350 de beste oplossing is?

Als dat zo is, had ik nog graag jullie advies welke (usb) ontvanger ik dan het beste kan kopen voor de pc.

Aangezien de maximum wireless snelheid van die router in de testen die ik heb gelezen nu al tegen mijn maximum van ziggo aanhangt, ben ik bereid om te investeren in een router die nog meer toekomstbestendig is. Met andere woorden de prijs hoeft niet bepalend te zijn.

Mijn dank voor jullie deskundig advies is groot!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 12:50

Hakker

a.k.a The Dude

Zo'n router bestaat niet. Die 120mbit wordt in tests alleen gehaald als ze er naast zitten. Je zal heel blij mogen zijn als je 80 mbit gaat halen maar ik denk eerder 65-70mbit met een betonnen vloer onder je ;)

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-02 12:00

3DDude

I void warranty's

nope gaat een kabel worden, ga je nooit in het echt halen...

Be nice, You Assholes :)

• mauricetgol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-04-2025
Dankjewel heren,

Ik ben niet gelukkiger, maar wel wijzer.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Kijk eens hier: http://www.smallnetbuilde...wireless&Itemid=&chart=83

Het is wel degelijk mogelijk om rond de 100Mbit/s effectief te halen over wireless, maar dat gaat je meer moeite (en geld) kosten dan het leggen van een kabeltje ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-02 12:00
Je hebt wel 200mbit devolo(stroomnet) adapters, wellicht dat dat een optie is? Ik weet niet hoe develos in de praktijk functioneren met zulke snelheden.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SCIxX schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:41:
Je hebt wel 200mbit devolo(stroomnet) adapters, wellicht dat dat een optie is? Ik weet niet hoe develos in de praktijk functioneren met zulke snelheden.
Met 200mbit adapters zal je in de praktijk ook rond de 80-90 mbit halen en dat als je geen andere gekke dingen tegenkomt als dubbele aardlek schakelaren in de meterkast. Dan lukt het niet of de snelheid is echt heel beroerd als je net op de verkeerde groepen zit.

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1