• madeinnl
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-03-2020
ik heb gisteren een nieuwe blue ray speler gekocht de lg bx580 waar opzich niets mis mee is
het draadloos steamen werkt perfect op een ding na
ik heb veel films met de naam video_ts nu wil de speler de ene wel afspelen en de andere niet
of ik kom vast in het menu te zitten en kan niet verder
wil de film eenmaak spelen dan speelt hij wel maar als hij een ander bestand voor vervolg nodig heeft valt de film een paar seconden op zwart wat toch wel eens storend kan zijn
blue ray bestanden van de harde schijf speelt hij zonder problemen af
de speler zel ondersteund de videoformaten:

Divx 3, DivX 4, DivX 5, DivX 6, h.264, mkv, Mpeg 2, xvid

is er een methode om de films om te kunnen zetten naar een van deze formaten zodat ik niet mijn films steeds moet branden ? _/-\o_

Mvg, Made

• centr1no
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 16:32
Laat dat kinderachtige gedoe maar achterwege.

[Voor 79% gewijzigd door FeaR op 16-10-2010 16:36]

• madeinnl
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-03-2020
ik ben nu al een tijdje aan het surfen en heb verschillende programmatjes gevonden maar die zetten niet video_ts naar mkv dit is het formaat wat mijn speler het makkelijkst afspeelt zo te zien

niemand een id ???

• centr1no
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 16:32
Als je commentaar hebt mag dat via DM.

[Voor 87% gewijzigd door FeaR op 17-10-2010 16:53]

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Je speelt waarschijnlijk de .vob bestanden los af. Het is dan ook logisch dat je midden in de film ineens zwart beeld krijgt aangezien de .vob afgelopen is. Op mijn mediaplayer dien ik op de Video_TS map te gaan staan en dan op de play knop te drukken. De DVD, inclusief menu, speelt dan perfect af.

Het lijkt me onzin om met een hedendaags media apparaat nog bestanden om te moeten gaan zetten. OVerigens betwijfel ik of het draadloos streamen perfect gaat met HD. Probeer eens een mkv file zou ik zeggen.

[Voor 12% gewijzigd door XeNeRgY op 17-10-2010 16:56]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee