Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-04 16:42
Ik heb het volgende probleem:

Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe windows 7 X64 Installatie op mijn pc gezet. Nou draait dat heel erg lekker met een vertex 2. Maar Ik heb 1 groot probleem die ik maar niet kan oplossen. Mijn Tv out werkt niet meer naar behoren. Helemaal niet eigenlijk.

Ten eerste wil ik zeggen dat het wel werkt op mijn oude installatie met precies hetzelfde systeem!
Ok, Ik heb diverse drivers van ATI geprobeerd, en heel google plat gesneupt. Windows is up-to-date. Alle drivers van laatste versie.

Wanneer ik dus de hdmi kabel in mijn 5770 steek gaan mijn iconen en werkbalk weg op mijn pc monitor(monitor zit op dvi). En de tv reageert niet eens.De achtergrond word dan omlijnd met zwart. En meer zie ik niet. Trek ik de stekker eruit dan keert windows terug in zijn originele staat.Ik heb diverse combinaties met inpluggen geprobeerd. Dit lijkt mij een probleem in windows zelf en niet in de ATI drivers! Dit is heel frusterend omdat ik net mijn hele pc heb geconfigureerd. Is er een snelle oplossing voor te vinden vraag ik me af. Ik heb windows wel met ingeplugde kabel geinstalleerd. Zou dat een probleem kunnen zijn?

Pc config:
Gigabyte GA-P35-DS3R rev 2.1
Intel Q6600.
4GB Corsair.
Clud 3D 5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-04 16:42
Klein schopje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:57

D4NG3R

kiwi

:)

En als je alleen je TV aansluit..? Krijg je dan beeld? Zo niet: TV is kaduuk en zorgt voor kortsluiting OID waardoor de videokaart k*t gaat doen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken