Samsung DCB-H360R dvb-c-hd-ontvanger wil niet aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379632

Topicstarter
Goedeavond, vanmiddag hebben ze de stroom er af gehaald. Mijn Samsung dcb-h360r zat op die groep aan gesloten.
Nadat de stroom er weer op gezet werd ging ie niet meer aan. Weet iemand wat ik kan doen?
Ik zie alleen een blauw lampje met het woord HDTV erop verlicht.
Ik heb de stekker er al 10 min uit gelaten maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je topicstart en -titel laten wat te wensen over. Er zullen niet veel mensen zijn die een topic met de titel "Kan iemand je helpen" zullen openen en van een antwoord gaan voorzien. Bovendien moest ik Google gebruiken om te snappen dat een dcb-h360r een dvb-c ontvanger is 8)7 Ik heb je titel gefixt naar iets wat meer informatie geeft als er ooit iemand naar een oplossing voor dit probleem zoekt. Als jij dan je topicstart wat wil aanpassen zodat het een leesbaar verhaal wordt...

Maar goed, staat er in de handleiding geen reset-methode? Staat er misschien een videosignaal op een andere uitgang dan waar je televisie op aangesloten is? In principe mag zo'n apparaat niet kapot gaan van een tijdje zonder stroom, misschien is er een spanningspiek opgetreden bij het uit- en inschakelen van de stroomgroep, maar dat zou niet mogen gebeuren...

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 15-10-2010 21:36 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards