Toon posts:

Nieuwbouwhuis, niemand kan leveren?

Pagina: 1
Acties:

• datadevil
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13:47
Ik heb sinds donderdag de sleutels van ons nieuwbouwhuis.
Nu probeer ik een televisie, internet en bellen abonnement te regelen, maar dat is nog niet zo makkelijk:

1. Ziggo : kan niet leveren op dat adres, bestaat (nog) niet..
2. KPN: Internet+bellen en televisie, kon leveren, maar order is om onduidelijke redenen geannuleerd. Duurt nu twee weken (!!) voordat ik een nieuwe order kan proberen
3. Tele2: kan geen televisie leveren daar

Meer mogelijkheden zie ik zo even niet, behalve digitenne of satelliet, wat beiden dingen zijn die ik liever niet doe.

Iemand een suggestie hoe ik een provider zo ver krijg om mij hun diensten te verkopen?

• -MD-
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:42
datadevil schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:54:
Iemand een suggestie hoe ik een provider zo ver krijg om mij hun diensten te verkopen?
Een prachtige zin... Werkelijk de omgekeerde wereld :F

Ik snap exact je probleem en ik ben ook op zoek naar een oplossing.
Hier hebben buren aan beide kanten UPC, ik wil het ook, aansluiting exact hetzelfde, en de klantenservice kan mij steeds niet meer vertellen dan dat 'het systeem' hun vertelt dat het niet mogelijk is en dat het dus niet kan. Na doorzeuren beloven ze het probleem neer te leggen bij de technische dienst en beloven ze een reactie binnen twee weken. Die reactie is er dus steeds niet.

Dus ik ga dit topic volgen :).

Steam: -MiDe- Uplay: MiDe- PSN: MiDe-- Origin: -8-MiDe-4-

• datadevil
MistaDevine schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:01:
[...]

Een prachtige zin... Werkelijk de omgekeerde wereld :F

Ik snap exact je probleem en ik ben ook op zoek naar een oplossing.
Hier hebben buren aan beide kanten UPC, ik wil het ook, aansluiting exact hetzelfde, en de klantenservice kan mij steeds niet meer vertellen dan dat 'het systeem' hun vertelt dat het niet mogelijk is en dat het dus niet kan. Na doorzeuren beloven ze het probleem neer te leggen bij de technische dienst en beloven ze een reactie binnen twee weken. Die reactie is er dus steeds niet.

Dus ik ga dit topic volgen :).
kan een leuk leedvermaak topic worden als ik jouw verhaal zo lees, echt unieke dingen verzinnen ze :P
Mijn vorige huis had ik ook grappige dingen zoals dat mijn huis nummer 14 was, maar mijn telefoon technisch op nummer 15 zat...gelukkig hebben die mensen geen telefoon genomen, anders was het denk ik helemaal een puinhoop geworden

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Bij nieuwbouwwijken is de tv standaard aangesloten, heb je het al eens geprobeert ?

zo heb ik me ook pas na 3 maanden aangemeld bij ziggo (luiheid)

[Voor 28% gewijzigd door Fish op 15-10-2010 21:07]

Iperf

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10:40

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Zijn de aansluitingen wel door de bouwer geregeld? Dus een ISRA van de KPN en een coax aansluiting van Ziggo?
Anders is dat waarschijnlijk de reden dat ze je niet kunnen 'vinden'.

Om dat op te lossen moet je een ander product aanvragen (nieuwe fysieke aansluiting)
dan kan het wel een aardig in de papieren gaan lopen btw.

[Voor 4% gewijzigd door Barrycade op 15-10-2010 21:11]

• wheez50
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:55
Je kan altijd even kijken of telfort webcare iets voor je kan doen. Die hebben erg veel mogelijkheden tot wat minder standaard oplossingen. Ik ben erg onder de indruk van de geintjes die ze soms uithalen :)

• datadevil
fish schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:06:
Bij nieuwbouwwijken is de tv standaard aangesloten, heb je het al eens geprobeert ?

zo heb ik me ook pas na 3 maanden aangemeld bij ziggo (luiheid)
nee, maar ik wil sowieso dan graag een alles in 1 product. Dus dan heb ik hen wel nodig. Misschien dat het ies makkelijker overtuigd an sich als ik zeg dat ik al tv kijk, maar bij die mensen vraag ik het me af..

• datadevil
littlejoannes schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:09:
Zijn de aansluitingen wel door de bouwer geregeld? Dus een ISRA van de KPN en een coax aansluiting van Ziggo?
Anders is dat waarschijnlijk de reden dat ze je niet kunnen 'vinden'.

Om dat op te lossen moet je een ander product aanvragen (nieuwe fysieke aansluiting)
dan kan het wel een aardig in de papieren gaan lopen btw.
Ja, heb keurig alles erbij, is volgens mij ook standaard sowieso in project nieuwbouw..

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb zelf een mengelmoesje van Telfort (DSL), Budgetphone voor vaste telefonie, Digitenne voor TV, en uitzendinggemist (www.microchange.nl/uzg) voor iptv. KPN durft daar zo meer dan twee keer zo veel geld voor te vragen en het werkt allemaal heel betrouwbaar. Maar mijn punt is eigenlijk meer: Je hoeft niet alles bij een aanbieder te nemen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Rolfie
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:55
is volgens mij ook standaard sowieso in project nieuwbouw..
Ik moest het specifiek aanvragen bij de bouw.
Tenminste ik moest het COAX aansluit punt specifiek aanvragen. Of ik het wel of niet zou. Als ik ooit later kabel zou willen hebben, dat zou me dat veel meer kosten. Nu was het punt iets van €140 euro. Later wou het me over de €500 gekost hebben.
Nu heb ik ook alles in 1 bij ziggo, en daar ben ik zeer tevreden over.
Ik zou persoonlijk voor kabel gaan. En toch met ziggo eens gaan bellen. Waarschijnlijn zijn de computer systemen nog niet helemaal up to date.

• datadevil
Marzman schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:17:
Ik heb zelf een mengelmoesje van Telfort (DSL), Budgetphone voor vaste telefonie, Digitenne voor TV, en uitzendinggemist (www.microchange.nl/uzg) voor iptv. KPN durft daar zo meer dan twee keer zo veel geld voor te vragen en het werkt allemaal heel betrouwbaar. Maar mijn punt is eigenlijk meer: Je hoeft niet alles bij een aanbieder te nemen :)
klopt, ik heb nu ook verschillende, alleen omdat mijn internet provider daar niet heen kan verhuizen (Alice) en ik daar rond juli 2011 glas krijg wilde ik eigenlijk iets makkelijks tot dan...maar dat blijkt natuurlijk niet zo makkelijk :F

• datadevil
Rolfie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:17:
[...]

Ik moest het specifiek aanvragen bij de bouw.
Tenminste ik moest het COAX aansluit punt specifiek aanvragen. Of ik het wel of niet zou. Als ik ooit later kabel zou willen hebben, dat zou me dat veel meer kosten. Nu was het punt iets van €140 euro. Later wou het me over de €500 gekost hebben.
Nu heb ik ook alles in 1 bij ziggo, en daar ben ik zeer tevreden over.
Ik zou persoonlijk voor kabel gaan. En toch met ziggo eens gaan bellen. Waarschijnlijn zijn de computer systemen nog niet helemaal up to date.
nou ik heb echt coax, 100% zeker.
Dat hun computer niet up2date is denk ik ook, maar wat doe je daar aan..mijn aandringen (!) om dat na te vragen leverde slechts een vermoeide reactie op..
Misschien maar eens naar Utrecht voor de Ziggo studio desnoods...gedoe..
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee