Sony vaio wireless lan driver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 11:58
Hallo iedereen!

Ik heb een tijdje geleden een oudere Sony Vaio voor een vriend van mij geformatteerd en er opnieuw xp op geïnstalleerd. Na de nodige drivers geïnstalleerd te hebben was ik vervolgens opzoek naar de wireless lan driver voor deze laptop. Deze is alleen echt niet te vinden, ik heb me sufgezocht. Uiteraard op de sony support sites zelf (zowel de Europese als de Amerikaanse), driverguide deed niks, google geeft alleen maar spyware links en ik kan voor heel veel modellen vaio de wireless lan drivers vinden maar voor deze niet. Ook hier op tweakers was er niks over te vinden. Alle drivers die ik heb geprobeerd geven de melding dat ze niet voor dit model laptop zijn.

Misschien kan hier iemand uitkomst bieden? Er zijn vast zat goeie driver resource sites die ik niet ken maar wat dat betreft is het lastig het kaf van het koren te scheiden.

Het laptop model nummer: VGN-FS415E

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 11:58
Bump! Weet niemand een oplossing?

Of zit ik mss in het verkeerde subforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
Sowieso is schoppen binnen 24 uur wel erg triest.

En verder, tsja, de Sony site zal ze toch wel hebben :? Maargoed, ik kan ze zo vlot niet vinden. Aan je typenummer heb ik vrij weinig. Open eens apparaatbeheer (google er anders op). Zoek dan de WLAN-kaart op en dubbelklik. Ga in dat venster naar het tabblad details. Vervolgens moet je daar zoeken naar de DEV_xxxx en VEN_xxxx hebben. Eventueel moet je een andere instelling in het drop-down menu selecteren. Zoals in onderstaande afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.kombitz.com/wp-content/uploads/2009/11/win7device03.jpg

En daarbij: Welk besturingssysteem gebruik je?

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 16-10-2010 12:27 ]