Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[openoffice / Linux[ Icoontjes in taakbalk verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:24
Hallo mede-tweakers,

Ik draai op mijn computer archlinux met de KDE4 desktop. Wanneer ik enkel openoffice3 wil gebruiken zorgt dit voor nogal rare bijwerkingen. De icoontjes zijn standaard wel zichtbaar in de taakbalk, maar wanneer ik er met mijn muis overeen ga verdwijnen ze allemaal en is enkel het icoontje zichtbaar waar mijn muis opstaat. Heel vreemd dit, en wanneer ik openoffice vanaf de commandline start krijg ik dus ook geen errors oid.

Hierbij even een screenshot dan:

Afbeeldingslocatie: http://media.monkeyminds.nl/oobug.jpeg

zo ziet mijn taakbalk eruit als muis rond die zichtbare icoontjes staat. Beweeg ik muis naar links verdwijnen die icoontjes en komen er weer andere zichtbaar die bij de muis in de buurt zitten.

Supervaag dit, iemand toevallig een idee waar dit doort komt? Via google had ik 1 oplossing gevonden die niet werkt.

export OOO_FORCE_DESKTOP=kde

Dit lijkt bij mij enkel geen effect te hebben. En via google kan ik ook echt niemand vinden met hetzelfde probleem als ik. :( zijn er toevallig KDE gebruikende tweakers die dit probleem gehad hebben met openoffice? En hoe op te lossen? Want ik kan via google weinig vinden helaas.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.