Hoe kan ik MS laten weten dat een MCT het regelement overtre

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af hoe ik beste een Microsoft Certified Trainer aangeef bij Microsoft voor het verwijzen naar www.examcollection.com en aanzetten tot gebruiken van deze dumps en de software leveren die nodig is om dit ingestudeerd spieken te doen.

Dus hoe ga je te werk? Hoe komt het bij Microsoft terecht en hoe gaan ze er wat aan doen? Want wat mij betreft zouden ze zijn Licentie moeten intrekken want zo'n advies heb je als student uiteindelijk ook niks aan, dan zijn je certificeringen ook niet veel waard.

Graag jullie hulp, uit privacy reden noem ik geen namen en ook geen namen van ROC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je serieus genomen wil worden, dan moet je zelf ook serieuze topics openen.. Volgensmij zit er een uber lompe misser in je gekozen titel.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:09

Grvy

Bot

M$ :') overigens is dit vanwege je weblog toch? zoals ik daar ook al zei en de comment die jij "grof" verwijderd hebt. Zal ik hem daarom ook nogmaals hier posten:
SeekerNL schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:43:
UWV3 MCITP Enterprise Administrator is de opleiding, betaald door UWV jawel, en ben er kwaad om dat een opleiding van 8000€ +- niet kwalitatief is.

En wij werken met MS Press self paced training kit, dus niet verplichte MOC waar je over hebt, en wat dat betreft mijn kritiek was niet onterecht maar terecht, maar gelukkig ben ik niet afhankelijk van Arcus College of die MCT's want ik heb mijn baan al.

[...]

Ik fiets naar school en was vroeg dus had nog koude handen.
Lees die zin nou ALSJEBLIEFT nog 8x keer!

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

Door:
1) het bedrijf MS te noemen ipv die kinderachtige verbastering
2) 020 1500500 te bellen.

Dit topic is gesloten.