• Capacitor
  • Registratie: december 2008
  • Nu online
Een goedemiddag allemaal.

Even een korte introductie waar mijn probleem vandaan komt:
Samen met mijn partner doe ik mijn profielwerkstuk over 'Overclocken'. Nu weet iedereen wel dat daar hardware voor nodig is en daarom worden wij ook gesponsord. Een van deze sponsors is de vader van mijn partner. Nu heb ik een deal met Diezel gesloten voor een tube, 5 processors en 2GB RAM. €100 van het totaal van €225 zouden door mijn sponsor betaald worden. Nu heb ik de andere €125 zelf voorgeschoten. Dit heb ik vorige week vrijdag overgemaakt en dit was afgelopen maandag aangekomen bij de ontvanger. Heel mooi dus :)

Nu zit ik echter met het volgende:
Mijn sponsor heeft de €100,- al vorige week donderdag overgemaakt en dit bedrag is tot op heden niet binnengekomen. De sponsor heeft diezelfde donderdag ook een bedrag van €86,- overgemaakt naar iemand anders (voor de koop van een moederbord). Dit bedrag is eveneens nog niet aangekomen.

Nu vroeg ik mij dus af of dit wel normaal is. Ikzelf vind dus van niet maar zou het misschien kunnen dat de bank dit bedrag vasthoudt, aangezien het een bedrijfsrekening betreft? En wat valt er in zo'n geval allemaal te ondernemen?

Oh en nog even de volgende punten:
- Het geld moet van de ING naar de ABN.
- We gaan er vanuit dat de 2 ontvangers onafhankelijk van elkaar zijn en dus niet afspreken om te zeggen dat het geld niet is binnengekomen.

Alvast bedankt :)

• Traguardo
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18:40
Als het vorige week donderdag moet zijn overgemaakt dan moet het allang op de andere rekening zichtbaar zijn. Anders wordt de eigenaar van degene de rekening waarvanaf het geld is overgemaakt op de hoogte gesteld.

• Capacitor
  • Nu online
Ja de sponsor is nu ook al van plan om te gaan bellen maar zou het ook kunnen dat het langer duurt als de naam verkeerd is ingevuld?

• Jolly_Jumper
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22:14
De naam die je gebruikt bij een overboeking maakt niks uit. Oplichters op MP gebruiken ook altijd valse namen met valse tenaamstellingen bij overboekingen.

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:49
De naam is alleen relevant als je náár ING overmaakt.
Voor bankrekeningnummers wordt de elf-proef gebruikt om tikfouten te voorkomen.

• Capacitor
  • Nu online
1 van de 2 bedragen is vandaag binnengekomen bij de ontvanger. De andere wacht er nog steeds op.
Er schenen onderhoudswerkzaamheden te zijn bij de ING
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee