Toon posts:

Ik krijg mijn dune hdmax niet aan de praat met mymovies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wordt zo langzamerhand gefrusteerd van dit probleem.
Ik heb een gewone windows pc windows7 ultimate, mymovies geinstalleerd ik heb geen nas of iets dergelijks.
Ik wil in eerste instantie gewoon kunnen streamen vanaf de drive op mijn pc ik heb een aparte partitie voor multimedia als ik met de browser van de dune wat afspeel gaat dat allemaal prima ik zie al mijn shares geen probleem als ik via dune mymovies opstart zie ik netjes alle hoesjes alleen krijg ik of de melding afspeellijst is leeg of kan url niet openen het zal ongetwijfeld te maken hebben met het invullen van het pad in mymovies
maar ik heb echt al van alles geprobeerd en iedere keer dezelfde melding welk pad zou ik moeten invullen
om vanaf mijn hardeschijf die in mijn pc zit voor de duidelijkheid te kunnen streamen.
Ik zou het het heel erg op prijs stellen als iemand een antwoord heeft op dit probleem.
alvast bedankt

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb geen specifieke ervaring hiermee, maar het zal ongetwijfeld handig zijn als je aangeeft wat je al geprobeerd hebt. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik geprobeerd heb is het volgende ik heb in mymovies in eerste instantie een named share geconfigureerd dat werkte niet vervolgens smb share aangemaakt in mymovies zonder resultaat iedere keer dezelfde melding in het geval van de named share op de dune een netwerkfolder aangemaakt in het geval van de smb share mijn normale Windows account + wachtwoord ingevuld met als pad streamingmed/films dit is de share op mijn pc bij de named share heb ik het zelfde pad opgegeven ter verduidelijking op mijn pc staat een map met streamingmed daar in twee mappen films met daar in alle films en een map series met daarin tv series ik heb ook geprobeerd als pad films de index van mymovies staat overigens ook in de map streamingmed ik had in eerste instantie in mymovies bij map importeren om de database op te bouwen de mappen opgegeven die op mijn interne schijf staan omdat ik mymovies in eerste instantie voor wmc gebruikte ik heb dat later bij mapbewaking in mm veranderd en de map import laten doen vanuit de eerder genoemde shares ik heb uiteraard ook gegoogled maar dan kom ik eigenlijk oplossingen tegen met een nas config. Dat zal bij mij ook de bedoeling gaan worden maar ik heb zoiets dit zou moeten kunnen werken ik de stappen gevolgd van een manual op de mm site als ik precies doe wat er staat blijf ik de melding houden die ik vanaf het begin heb kan url niet openen en afspeellijst is leeg zo een heel verhaal maar dit het wel zo'n beetje.
Mvg Marcel