Toon posts:

originele termsrv.dll kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• peaceful_turing
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 30-08 11:34
Hey,

ik heb een foutje gemaakt in termsrv.dll in C:/windows/system32, en ik had geen backup gemaakt 8)7..
Op internet is deze dll niet te vinden, althans niet voor Windows 7 Ultimate.
Nu ben ik hem dus kwijt en werkt remote desktop niet meer.
Kan iemand hem uploaden of hem in een ZIP even mailen?

Alvast bedankt,
Joachim

• peaceful_turing
Ik heb trouwens wel de DLL van windows 7 nodig denk ik.. vista gaat niet werken denk ik :P

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-09 16:46
Als je even had gezocht had je het wel kunnen vinden. Daarnaast is het bestandje vast ook wel van de Windows DVD/USB stick af te trekken :).

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22-09 23:31
Edit: ergens gaat iets mis en ik heb niet de tijd om het te fixen nu. Maar ik zie dat het al gefixd zou moeten zijn.

En de volgende keer niet weer proberen meerdere RPC connecties toe te laten he!

[Voor 41% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 15-10-2010 15:47]

LinkedIn
BlackIntel

• peaceful_turing
EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:39:
Edit: ergens gaat iets mis en ik heb niet de tijd om het te fixen nu. Maar ik zie dat het al gefixd zou moeten zijn.

En de volgende keer niet weer proberen meerdere RPC connecties toe te laten he!
Kan je de link dan weer even terug zetten :P ?

• tc982
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 10:03
Kijk eens in je C:\Windows\WinSXS directory, de kans dat er daar nog een backup staat is zeer groot.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22-09 23:31
Ik bedoelde dat degene bovenmij al een link geplaatst heeft naar het bestand. Hbe je trouwens de x64 of x32 versie van Windows? Dat kan ook nog uitmaken.

Edit: Ik vermoed dat kilking die ook verwijderd heeft, anders gaat zijn meerdere RDP verbindingen hack in ieder geval niet werken (als in, Windows file protectie zet automagisch de niet gehackte dll terug).

[Voor 40% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 15-10-2010 15:53]

LinkedIn
BlackIntel

• peaceful_turing
EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:52:
Ik bedoelde dat degene bovenmij al een link geplaatst heeft naar het bestand. Hbe je trouwens de x64 of x32 versie van Windows? Dat kan ook nog uitmaken.

Edit: Ik vermoed dat kilking die ook verwijderd heeft, anders gaat zijn meerdere RDP verbindingen hack in ieder geval niet werken (als in, Windows file protectie zet automagisch de niet gehackte dll terug).
x64.. en die link die die bovenstaande stuurde is dood ;)

[Voor 5% gewijzigd door peaceful_turing op 15-10-2010 15:56]

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja.
Gewoon weer van de DVD halen, die .wim file kun je gewoon mounten en ophalen.

Daar gaan we geen topic met downloadlinks aan wijden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee