Toon posts:

Iphones uit het buitenland, welke abo's/verzekeringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

• Matt777
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 26-05-2016
Ik krijg volgende week mijn iPhone 4 uit het buitenland (Singapore) , en ben benieuwd naar de ervaringen en keuzes van mensen hier, wat betreft de sim-only abonnementen en verzekeringen. Iemand?

iphone 4 32G 4.1

• mcsluis
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:41
Hmmm... Ik hoop dat je de echte krijgt en geen chinese namaak. Weet je zeker dat de verkoper betrouwbaar is?

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:22

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Beste Matt777, deze keuzes zijn klant specifiek die kunnen wij helaas niet voor je beoordelen. Aangezien we niet weten wat je wil uitgeven voor een abonnement en verzekering. Ik adviseer je te kijken in de pricewatch voor de sim-only abonnementen en voor aanvullende informatie in de diverse telecomprovider topics :)

discogs

• Matt777
oeps verkeerde reactie

[Voor 94% gewijzigd door Matt777 op 15-10-2010 17:06]

iphone 4 32G 4.1

• Matt777
loewie1984 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:29:
Beste Matt777, deze keuzes zijn klant specifiek die kunnen wij helaas niet voor je beoordelen. Aangezien we niet weten wat je wil uitgeven voor een abonnement en verzekering. Ik adviseer je te kijken in de pricewatch voor de sim-only abonnementen en voor aanvullende informatie in de diverse telecomprovider topics :)
De bedoeling achter het openen van dit topic is, dat mensen die hun iPhone uit het bijvoorbeeld Belgie , Engeland, US, Azie hebben , met elkaar te discussiëren over welke (en waarom) keuze, ze hebben gemaakt , qua sim only abonnement , verzekering etc. Ik las dat veel nederlandse verzekeraars , buitenlandse iPhones ook niet willen verzekeren. Ook zijn er mensen die al aan een iphone T-Mobile abo (zoals ik) vast zaten, en nu niet meer automatisch verzekerd zijn, nu ze los een nieuwere iPhone hebbben gekocht. Ik dacht dat het misschien handig was, dat er voor deze mensen 1 topic is, en op die manier niet het hele forum hoeven door te spitten voor antwoorden.

[Voor 7% gewijzigd door Matt777 op 15-10-2010 17:07]

iphone 4 32G 4.1

• Matt777
mcsluis schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:28:
Hmmm... Ik hoop dat je de echte krijgt en geen chinese namaak. Weet je zeker dat de verkoper betrouwbaar is?
Ja, want de verkoper is Steve Jobs zelf lol. Heb 'm besteld via de apple store singapore en in het hotel laten bezorgen. Heb een mailtje van het hotel gehad dat er een pakketje voor me binnen is gekomen. Ik vlieg deze week (werk) nog naar Singapore, om 'm op te halen.

iphone 4 32G 4.1

• Tc-Chub
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13-09 15:06
Ik heb zelf een Hi sim only van 15 euro. 175 bel/350 sms T is dan wel of/of maar sms is dan maar 3 cent. En onbeperkt internet basis uiteraard. Voor 2,50 heb je extra-snel, dat kan ook nog wel handig zijn.

Bij elkaar kom je dan uit op zo rond de 30 euro per maand (als je het verrekent) en 200 euro bijbetalen voor de telefoon (kosten telefoon 650 euro)

• Matt777
Tc-Chub schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:20:
Ik heb zelf een Hi sim only van 15 euro. 175 bel/350 sms T is dan wel of/of maar sms is dan maar 3 cent. En onbeperkt internet basis uiteraard. Voor 2,50 heb je extra-snel, dat kan ook nog wel handig zijn.

Bij elkaar kom je dan uit op zo rond de 30 euro per maand (als je het verrekent) en 200 euro bijbetalen voor de telefoon (kosten telefoon 650 euro)
Das best een goede deal! En waar komt jouw foon vandaan? En ga je hem ook nog verzekeren? (Als je dat nog niet gedaan hebt)

iphone 4 32G 4.1

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22:27

Hoedje

Moderator Apple Talk
Dit topic is even door de slotjesmachine geglipt. Maar op GoT verwachten we natuurlijk wat eigen inzet. Er is echt al behoorlijk veel te vinden over dit onderwerp. Als je nog een aantal specifieke vragen hebt, na het doen van wat vooronderzoek mag je die stellen. Maar over verzekeringen en abonnementen zijn echt al talloze topics en is voldoende informatie te vinden op GoT.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee