Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04 09:07

HellBeast

Oh My GoT!

Master Chieftec schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:42:
[...]

De NZB knop skin hebben wij als OSX gebruikers toch niet veel aan? Hij is er alleen nog voor Windows.
Het wachten is nu op iemand die dat voor OSX in elkaar flanst. De FTD look is leuk, maar liever heb ik een iets uitgebreidere functionaliteit (NZB knop) zonder dat het programma bloatware wordt.
Nee hoor. Die skin werkt perfect met de NZB knop op mijn Imac. :o

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 09:27
HellBeast schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:28:
[...]

het werkt inderdaad leuk hier op de MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-04 21:06
Master Chieftec schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:42:
[...]
De NZB knop skin hebben wij als OSX gebruikers toch niet veel aan? Hij is er alleen nog voor Windows.
Het wachten is nu op iemand die dat voor OSX in elkaar flanst. De FTD look is leuk, maar liever heb ik een iets uitgebreidere functionaliteit (NZB knop) zonder dat het programma bloatware wordt.
Try before you speak.

Better die trying, than never tried at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-04 15:57
ik heb hem ook aan de gang
nzb knop is top

maar even een vraag...
ik heb iets gedownload en wil het naar mijn usb stick slepen, maar dat gaat niet.
ik heb geen ervaring met mac, hoe moet ik dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Chieftec
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-04 14:05
RVE_NL schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:07:
[...]

Try before you speak.

Better die trying, than never tried at all.
Bedankt voor de wijze levens lessen. Dat pik ik toch even mee hier in een forum.
Het werkt inderdaad. In mijn download map kwam ik ineens meerdere (zelfde) rar files tegen.
Ik dacht dat die beruchte exe files waren, die OSX liever niet binnen wilde halen. Blijkbaar ging de downloads zo snel dat ik de download balk niet te zien kreeg.
Ik heb hem draaien en inderdaad het gaat vrij soepel. Ik heb recent mijn iMac uitelkaar gehaald en een Intel SSD erin geplaatst. Dat helpt ongetwijfeld aan de snelle respons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Als je niet kan slepen/schrijven op je USB betekend dat je USB stick opnieuw geformatteerd moet worden. Doe het maar met je mac vanaf Programmas/hulpprogrammas/schijfhulpprogrammas.
angelico66 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:11:
ik heb hem ook aan de gang
nzb knop is top

maar even een vraag...
ik heb iets gedownload en wil het naar mijn usb stick slepen, maar dat gaat niet.
ik heb geen ervaring met mac, hoe moet ik dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:59
HellBeast schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:28:
[...]

Dankzij dit topic ook spotlite met de skin op macpro gezet. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-03 15:38
Ik heb nu zelf die FTD skin gedownload op SL 10.6.7, maar ik zie nergens een NZB download knop in de spots? Ben ik nu zo dom of is die knop niet aanwezig op de OSX versie? Ik gebruik Spotlite 1.0.5.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 09:27
Dannydekr schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:44:
Ik heb nu zelf die FTD skin gedownload op SL 10.6.7, maar ik zie nergens een NZB download knop in de spots? Ben ik nu zo dom of is die knop niet aanwezig op de OSX versie? Ik gebruik Spotlite 1.0.5.
bij elke spot staat 'spotinformatie'' dan kijk je bij ''bestandsnaam'' Zoek NZB staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Peaky op 12-04-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Nog dingen bekent over een nieuwe update?

Suggesties:

- Zelfgemaakte categorien
- 'echte' NZB knop (ik ben nu eenmaal lui :) )

En dat was het eigenlijk wel. Voor de rest een prima applicatie die gewoon erg goed zijn werk doet. Ben zeer tevreden in ieder geval.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-04 14:38
Iemand al http://www.spotplanet.org gezien? Echt superhandig. Gebruik het nu ook op mn Mac icm Sabnzbd+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himacc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-07-2021

himacc

GA 67N USB3|2500K| 5770

Tot op heden heb ik altijd Unison voor Mac OSX gebruikt. Ben ik heel tevreden over. Is een client met browser en NZB DL knop, vind ik perfekt werken.

Op aan raden van een maat die beweerd dat Spotnet voor PC zo goed werkt met plaatjes maar de Mac versie is dan Spotlite. Dit icm met de Popcorn A200, is echt chillen, je kunt je nzb file naar je Popcorn A200 sturen en dan haalt die 'm binnen. Hoeft je computer niet aan te blijven.

Spotlite vind ik er niet uitzien voor OSX, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoe zijn de ontwikkelingen? Moeten we ons nog steeds redden met spotlite?
Ik kwam laatst een site tegen met de spotnet filters, dus ook echt met x264 enz. Dit was dus niet a la ftd die alleen hd heeft. Kent iemand die site? Ik ben hem kwijt :-(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Lijkt er op dat Spotlite dood is? Zijn er andere OSX alternatieven die nog wel bijgehouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvcholten
  • Laatst online: 20:26
Er zijn wat mensen die spotweb hosten.
In het spotweb-topic wordt expleciet verboden om daar naar te linken, dus dat zal ik niet doen. Maar als je een google doet op 'spotweb overzicht' kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:12
RVE_NL schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:46:
Sinds 2 april is er weer een nieuwe Spotlite versie: download hier
Changelog:
Context menu (rechter muisknop) in spotlijst
Prullenbak voor verwijderde spots
Mac/Linux: ondersteunen nu ook .spotskin bestanden
Laad nu bij het opstarten meer in het geheugen. Trager opstarten, maar sneller in gebruik.
Windows 1.0.5.1: rechtermuisknop opent nu geen spots meer
Fout gelezen, post uit 2011 ipv 2012

[ Voor 10% gewijzigd door Samplex op 22-04-2012 22:18 . Reden: Fout gelezen, post uit 2011 ipv 2012 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-04 23:34
Ligt Spotlite er uit?
Sinds gisterenavond krijg ik alleen dit te zien:

" There seems to be an issue with this page. The administrator has been notified."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471367

Mountain Lion en Spotlite 2.0 lijken mij geen goede combinatie. Bij het opstarten headered Spotlite niet volledig waardoor hij gelijk vastloopt. Ik heb al van alles geprobeerd aan de instelling in library, het overzetten van sommige functies naar false, het aanpassen van de headergrootte, alleen niks lijkt te werken iemand suggesties?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:33
Anoniem: 471367 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:15:
Mountain Lion en Spotlite 2.0 lijken mij geen goede combinatie. Bij het opstarten headered Spotlite niet volledig waardoor hij gelijk vastloopt. Ik heb al van alles geprobeerd aan de instelling in library, het overzetten van sommige functies naar false, het aanpassen van de headergrootte, alleen niks lijkt te werken iemand suggesties?????
Ik wist niet dat 2.0 er al was. Hier heb ik nog 1.9.9 b3 en die doet het prima. Maar ik gebruik het eigenlijk nooit meer. tegenwoordig doe ik het via spotplanet.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:33
2.0 doet het hier probleemloos onder Mountain Lion..
Niets aangepast, gewoon Mountain Lion over Snow Leopard heengezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471367

Aiii okeej, njaah dan blijf ik proberen. maar dat spotplanet.org is echt chill thanks voor de tip. Spotlite gaat nu ook maar de trashcan in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 26-04 07:36
Het beste vind ik gewoon:

www.ftdworld.net

+

NNTPGrab

Werkt erg prettig onder Mac/Linux/Windows

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Pagina: 1 2 3 Laatste