Toon posts:

ABBR

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

• player-x
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16:07

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Ik gebruik op de FP vaak ABBR.

Er zijn echter alleen een aantal beperkingen die het gebruik van ABBR on overzichtelijk maken.

zo kan je geen komma's en punten gebruiken zonder de tekst te breken en alles na de komma verdwijnt ergens in digitaal limbo.

En je kan geen enter gebruiken voor een nieuwe regel, kan wel maar heeft geen invloed.

Is hier iets aan te doen?

Ik weet dat jullie devs vast een waslijst van dingen hebben die ook nog moeten gebeuren hoop dat deze ergens boven aan in die lijst kan komen :*)

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:30
Je gebruikt, of misschien nog beter: misbruikt, abbr voor dingen waar het niet voor bedoeld is ;)

The devil is in the details.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Zoiets?

Enters kunnen voor zover ik weet niet, nee.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:33

rob_erwt

What does this button do?

Ik denk dat je niet helemaal snapt waar de abbr tag voor gebruikt wordt. De tag is bedoelt voor het uitschrijven van afkortingen (abbriviations) en niet om er complete voetnoten en epistels in kwijt te kunnen. Met het juiste gebruik in gedachten is het dus helemaal niet nodig om enters te gebruiken. Komma's kunnen idd gebruikt worden door " om de uitleg heen te zetten.

Een goed gebruik zou zijn bijvoorbeeld "nvt".

Not a bug dus.

[Voor 11% gewijzigd door rob_erwt op 15-10-2010 15:29]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee