Toon posts:

[V&A/bug]Optie in advertentie anders dan bedoeld (formulier)

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Zie de reacties bij deze:
V&A aangeboden: Apple iPad 16GB WiFi Nieuw
en
V&A aangeboden: Groot tekentablet

Beiden gaat er iets mis en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:26

rob_erwt

What does this button do?

Hooglander1 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:35:
Zie de reacties bij deze:
V&A aangeboden: Apple iPad 16GB WiFi Nieuw
en
V&A aangeboden: Groot tekentablet

Beiden gaat er iets mis en dat lijkt mij niet de bedoeling.
Beide situaties kan ik zo niet reproduceren. Lijkt dus een hick-upje maar wellicht dat beide gebruikers kunnen vertellen wat ze precies gedaan hebben en in welke browser bijvoorbeeld. Dan kunnen we er beter naar kijken.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• H3llrais3r
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17-09 10:55
Hierbij mijn input voor deze "undocumented feature" ;-)

ik heb een nieuw artikel toegevoegd binnen de V&A.
met het aanmaken heb ik de T.E.A.B. optie aangevinkt (in het prijs invulveld komen dan 3 mintekens: ---)
Daarna heb ik de advertentie opgeslagen.

ik kwam erachter dat er iets fout stond in de vermelding.
Na aanpassing van de fout heb ik de bewerking opgeslagen.

echter heb ik eroverheen gelezen dat:
Bij T.E.A.B. geen vink meer stond en in de prijs automatisch het getal 0 is gezet.
C.Q. artikel is gratis...

dit is niet mijn bedoeling dus wederom, terug in advertentie beheren en T.E.A.B. aangevinkt (in het prijs invulveld komen dan 3 mintekens: ---) en opgeslagen.
Echter wordt nu met het opslaan de T.E.A.B. status niet opgeslagen.. en blijft het artikel op gratis staan.

ik denk / vermoedt dat er tijdens het ophalen (1x editten) van de gegevens iets niet goed gaat met betrekking tot de prijs / het zetten van de vink bij T.E.A.B.

daarnaast tijdens het opslaan van de bewerking dat de update niet goed uitgevoerd wordt.
wellicht een sql fout?

mochten er vragen zijn hoor ik deze graag.

met vriendelijke groet,

een mede devver (asp.Net)

[Voor 0% gewijzigd door H3llrais3r op 15-10-2010 15:34. Reden: typo]

• H3llrais3r
zojuist nogmaals geprobeerd de advertentie te editten
en niet gelukt.

veiling modus gaat niet aan.
T.E.A.B. werkte ook niet

• H3llrais3r
Blijkbaar zijn er nogsteeds mensen die problemen hebben met

V.a.

V&A aangeboden: Apple iPod Nano V5 16GB Zwart

Ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen...

• Theck88
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-09 14:28

Theck88

If it's hard just KISS!

De aangemaakte advertentie springt bij het aanvinken van t.e.a.b. vanzelf op 'gratis', of gaat weer naar dezelfde pagina.

Daarnaast komt het zelfs voor dat ik een witte pagina met de melding dat er geen internet connectie is, wanneer ik mijn advertentie bewerkt heb en vervolgens bevestig. (terwijl ik wel een connectie heb en als ik F5 druk dan kom ik weer op de instelpagina van de advertentie).

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

• TheDeuce
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14:01
Ook ik heb hier mee te maken gehad, zet je een ad op T.E.A.B. en wijzig je op een later tijdstip iets in je ad (anders dan de prijs), dan springt de prijs bij het doorvoeren van de wijzigingen op Gratis.

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:26

rob_erwt

What does this button do?

Even voor de volledigheid (inclusief gratis plaatje): \[tpl?] V&A prijs veranderd ongevraagd

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11:41
En nog eentje (inclusief twee plaatjes :P ): \[V&A] Advertentie plaatsen met 'T.E.A.B.' wordt 'Ruilen'

Overigens heb ik net ook met mijn advertentie gehad dat hij er gratis op kwam na een wijziging in de advertentie. Blijkbaar onthoud het programma niet dat je TEAB hebt aangevinkt en springt hij weer terug naar de uitgangswaarde (0 euro en geen vinkje bij TEAB). Nogmaals aanpassen bood uiteindelijk wel uitkomst maar het is natuurlijk niet heel netjes allemaal. ;)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hopelijk gefixed :)

Intentionally left blank

• LuPo
Als je je advertentie aanpast blijft het vinkje T.E.A.B. nu inderdaad staan. Bedankt. :)

De andere 'bug' is volgens mijn nog niet gefixed. Bij Vraag en Aanbod staat nog steeds ruilen en bij Advertentiebeheer staat t.e.a.b.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

LuPo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:07:
[...]
De andere 'bug' is volgens mijn nog niet gefixed. Bij Vraag en Aanbod staat nog steeds ruilen en bij Advertentiebeheer staat t.e.a.b.
Zou nu ook gefixed moeten zijn :)

Intentionally left blank

• LuPo
crisp schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:21:
[...]

Zou nu ook gefixed moeten zijn :)
Klopt. Ook bedankt hiervoor! :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

mooi :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee