Toon posts:

Flash/AS2 fontbestandje, contact met ander domein

Pagina: 1
Acties:

• _FlasH_
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 03-09 20:29
Ik ben bezig een site te verhuizen naar een ander domein. De site bestaat ondermeer uit een flash-module waar ik een probleem mee heb. Deze module laadt een aantal fonts in via een aparte swf per font. Dit inladen gaat fout.

Na lang zoeken merkte ik dat als ik de font swf bestanden op mijn computer uitvoer deze melding ontstaat:

Adobe Flash Player has stopped a potentially unsafe operation. The following local application on your computer or netwerk: <localpath>\arial.swf is trying to communicate with this Internet-enabled location:
<oude domein>
To let this applicatiion communicate with the Internet, click Settings. You must restart the application after changing your settings.

Waarbij <localpath> het pad op mijn computer is en <oude domein> het domein is dat ik wil veranderen.

Als ik deze .swf op een andere pc open krijg ik ook deze melding met een verwijzing naar het oude domein. Dus concludeer ik dat in deze swf/fla nog een verwijzing zit. Alleen deze kan ik nergens vinden! Niet in actionscript, niet in properties van het object etc.

Mijn concrete vraag: weet iemand raad? ik heb de swf en fla online staan:

http://www.hupse.eu/block.swf
http://www.hupse.eu/block.fla

• alienfruit
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 06:20

alienfruit

the alien you never expected

Gebruik je niet gewoon ergens een shared library url? Met de oude url er nog in? Ik heb blijkbaar geen Flash op mijn notebook dus kan het zo niet bekijken.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee