[Office 2010] Hoe vaak mag je H&S activeren?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06 01:47
Beste mensen,

Ik had met wat collega's zojuist een discussie over het activeren van Office licenties. Zij beweren namelijk dat je een pakketje Office 2010 Thuisgebruik & Studenten (voor 3 PC's) zo vaak kan installeren en activeren als je zelf wil, maar dat MS maar voor 3 computers updates zal installeren.

Ik weet echter vrijwel zeker dat je zo vaak kunt installeren als je wil, maar dat hij bij de 4e machine, na het invoeren van de licentie-code, zegt: maximum aantal licenties bereikt.

Oftewel: na 3x activeren is de koek op.

Wie kan hier uitsluitsel op geven?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voor uitsluitsel zal je het moeten vragen aan MS, we kunnen hooguit eigen meningen geven die evt. zijn onderbouwd met URL's. En de koek is op na 3x activeren omdat je nu eenmaal voor drie installaties hebt betaald :P

Ik heb geen ervaring met OFF2010 H&S, maar als mijn ervaring met bijv. MSDN-licenties vergelijkbaar is dan houdt het op na in jouw geval 3x activeren. Zelfs als een vierde activatie technisch lukt mag je die niet gebruiken als je al drie actieve systemen hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Een EULA is geen mening; lees punt 15 en 19 eens ;-)
http://download.microsoft.com/Documents/UseTerms/Office Home and Student_2010_Dutch_997ae6c3-9c50-4017-8a2e-d5f58403d018.pdf

Bij activatieproblemen na het overzetten van de licentie naar een andere computer kun je contact opnemen met Microsoft en telefonisch activeren.

[ Voor 17% gewijzigd door Roady81 op 18-10-2010 15:26 . Reden: hyperlink fix; zaten spaties in ]

HowTo-Outlook | MSOutlook.info