Toon posts:

Probleem ASUS 5770

Pagina: 1
Acties:

• LosGieros
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-09 22:31
Ik heb een probleem met mn vga kaart de asus 5770 met de volgende setup :

Windows 7
Asus 5770 1gb
Q9550 Stock
Asus p5w dh deluxe
4gb mem kingston
2x sata hhd's in raid 0

Bij sommige games hapert het beeld, soort van schokkerig bijvoorbeeld bij de aanvang van de single player van MOH (graf instell auto). In het intro filmpje krijg je dan die van links naar rechts een groot landschap overziet. Het beeld gaat dan helemaal schokkerig. Ook in het spel zelf als ik beweeg gaat ern een soort waterige streep door heel mn beeld heen. Die zich continue voordoet als ik het beeld draai, iets met refreshen van mn beeldscherm? Horizontaal over de gehele breedte. Ook bij bf bc2 heb ik dit in de scene met een boot over de rivier waarbij er toch snel dingen geladen moeten worden. MW2 speel ik nog geregeld en daar heb ik nergens last van en gaat alles smooth, ook de single player gaat prima.

Het enige wat ik me tot nu toe heb kunnen bedenken is mn drivers reinstallen wat geen resultaat gaf en de textures lager te zetten dan aanbevolen maar dat hielp niet. Heb ook nog ff gekeken of mn geheugen misschien compleet werd aangesproken maar dat was niet zo en de cpu werd ook niet vollledig belast.

Iemand die het probleem herkent?

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• Nixy
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 02:00
Welke voeding heb je? Zijn alle kabeltjes goed aangesloten?

Die spelletjes speel ik met een GTX260 nog op 1680*1050 op maximale settings, met 8xAA zonder enige display lag, dus aan de sterkte van de kaart zal het niet liggen.

Edit: welke resolutie speel je, en hoeveel AA? Bij MoH2010 wordt er 0AA gebruikt bij de standaard settings. Speel je windowed mode of full screen?

[Voor 24% gewijzigd door Nixy op 15-10-2010 14:35]

Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.

• LosGieros
Een Taga 500w voeding, in principe zitten ze er al een tijd goed in.Resolutie 1920/1280, full screen en had AA aan staan. Als dit tegek zou de resolutie en aa dan had ik het toch aan framedrops moeten zien?

• bwerg
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ben je overgestapt van een andere videokaart? Dat levert vrij vaak problemen op, aangezien veel mensen denken dat een simpele uninstall van de drivers genoeg is maar nog verder schoonmaken met driversweeper/drivercleaner toch wel aan te raden is. Soms is zelfs een complete reinstall van een OS nodig voordat 'ie het weer doet.

Kan je de kaart in een andere pc testen? Dat geeft natuurlijk ook wel een goede indicatie of het aan de videokaart ligt of aan iets anders van de pc.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• LosGieros
Win 7 is er tegelijk opgezet met dat ik deze kaart kocht vorig jaar. Kan het helaas niet testen, maar vreemde is dus met MW2 niet wat er naar mijn mening beter uitziet. Btw Alien vs Predator deed het ook goed. Zal nog eens nagaan op welke reso die staan.

[Voor 59% gewijzigd door LosGieros op 15-10-2010 15:15]

• Dutch Lion
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-09 20:59
Welke versie van catalyst gebruik je?

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
Heb je al geprobeerd om je Resolutie te vervangen naar een andere resultie... ik draai alle spellen op een hd5770
op de resolutie op 1280x1024 op 75 Hz (wegens ouwe monitor)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Pim84
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09-06-2011
Ik heb dit probleem ook en heb een XFX 5850, silentpro 700w, Phenom II x6 1055T op windows 7 64bit.

Ik irriteer me er al niet eens echt meer aan. Is alleen wel erg sneu bij een pc van 2mnd Ook is het beeld aangesloten op HDMI totaal niet scherp. :(

• Dutch Lion
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-09 20:59
Zorg er sowieso voor dat je de nieuwste Catalyst gebruikt, dit kan veel problemen verhelpen t.o.v. een oudere Catalyst.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee