• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:51
Sonic The Hedgehog 4 is een Japans platformspel van Sega dat aangekondigd is voor de de zomer van 2010. Het is het vervolg op het in 1994 uitgebrachte Sonic & Knuckles. Het zal in high-definition-beeldformaat speelbaar zijn op de Wii, PlayStation 3, iPhone/iPod Touch en de Xbox 360. Het spel wordt ontwikkeld door Dimps.
Time trials:
Ook in deze versie is het mogelijk om time trials van iedere level te spelen. Je highscore kan worden bijgehouden in een zogenaamde leaderboard. Ik stond ook verrast te kijken dat in de top 10 van level 1 een gebruiker dit level in 33 min en 75 secondes heeft uitgespeelt :)

Aanschaffen die hap :)
Wie heeft Sonic 4 al aangeschaft? Ik heb hem zelf voor de Wii, en voor mij geeft dit vierde deel het old-school gevoel weer terug.

Releasedatum: 15 Oktober 2010

• Emersion
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-06 18:41
Ik heb hem ook voor xbox360 , zeker een nostalgie product, gewoon leuk om te spelen om te zien hoe snel en met hoeveel ringen je door een level kunt komen.

Ik wou echter liever dat de bonus stages van sonic 2 terugkwamen ipv een fallback naar deel 1.
Sonic 2 special stages waren echt briljant, ook ver voor zijn tijd uit.

Maar wie weet is Sonic 4 episode 2 weer een fallback op sonic 2 , dit is duidelijk een soort re-imaging van deel 1 van wat ik heb gespeeld.(dat is dus alleen splash hill zone) , dus wie weet.

Wel vind ik hem een tikkeltje te duur (800 of 1000 punten was gewoon goede prijs geweest).... maarja ik zit niet krap en ben fan van de 16bit sonic, ik heb ook sonic, sonic 2, sonic 3 en sonic and knuckles op xbla, dus dat zegt genoeg :).

• Shin_Alu
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14:50

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Net de demo in mijn download queue gezet. Vanavond eens kijken, klinkt goed tot nu toe.

Taru tossing moet een olympische sport worden

• Deurdouwer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:13

Deurdouwer

XBL: Deurdouwer

Heb afgelopen weekend de demo geprobeerd, maar vond hem wat mager: enkel Act1 van het eerste level is speelbaar. Het lopen van Sonic vond ik heel raar overkomen (loop maar eens vanuit stilstand weg) en ik blijf het jammer vinden dat Sega niet de Sonic 1/2 stijl gebruikt maar de "vernieuwde" Sonic Adventure stijl.

Maargoed, wellicht moet ik de volledige game maar eens kopen om tot een goed oordeel te komen.

Ik douw en kom er deur.

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14:01
Emersion schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:48:
Ik heb hem ook voor xbox360 , zeker een nostalgie product, gewoon leuk om te spelen om te zien hoe snel en met hoeveel ringen je door een level kunt komen.

Ik wou echter liever dat de bonus stages van sonic 2 terugkwamen ipv een fallback naar deel 1.
Sonic 2 special stages waren echt briljant, ook ver voor zijn tijd uit.

Maar wie weet is Sonic 4 episode 2 weer een fallback op sonic 2 , dit is duidelijk een soort re-imaging van deel 1 van wat ik heb gespeeld.(dat is dus alleen splash hill zone) , dus wie weet.

Wel vind ik hem een tikkeltje te duur (800 of 1000 punten was gewoon goede prijs geweest).... maarja ik zit niet krap en ben fan van de 16bit sonic, ik heb ook sonic, sonic 2, sonic 3 en sonic and knuckles op xbla, dus dat zegt genoeg :).
Ik vond hem de prijs (12,99 PSN) dubbel en dwars waard! Jammer dat ie inderdaad wat aan de korte kant is want het smaakt naar meer! Ik moest ook wennen aan de physics die afwijken van de games op de Megadrive. Deeltje 1 tm S&K speel ik nog regelmatig (Megadrive staat bij mijn zoontje op de kamer :P) Ik moet zeggen dat ik de game een mix vind van deel en twee wat de opmaak van de levels betreft. De laatste zone doet mij heel erg denken aan Metroplis zone van deel 2. Ook de eindbazen beetje mix van deel 1 en twee en de
spoiler:
laatse baas natuurlijk een bijna kopie van de laatste baas van deel 2.
Al met al wacht ik met smart op episode 2! Ben nu aan t proberen splash hill binnen 1 min. af te ronden voor de trophy maar lukt me net niet (1.01 min als snelst tot nu toe)

PSN id: PENo1

• JohnKimble
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-03-2011

JohnKimble

Meest populaire Tweaker 2010

Stiekem zou het wel tof zijn als bijvoorbeeld Knuckles of Tails in episode 2 te spelen is.

Disagree with me? That's dumb 'cause I'm Kimble and I'm AWESOME

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 03-09 09:49

Phyxion

_/-\o_

Misschien een beetje offtopic maar fans hebben een (schitterende) remake gemaakt: http://sonicfanremix.com/.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Deurdouwer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:13

Deurdouwer

XBL: Deurdouwer

Ik had al eerder screenshots (en filmpjes) gezien van die fan remake. Ziet er dus echt zeer goed uit, IMO precies wat je van een hedendaagse 2D remake van de 16-bit Sonic games mag verwachten. Zodra ik thuis ben zal ik de demo eens downloaden. Vergeleken met de grafische stijl van de fan remake is Sonic 4 echt een teleurstelling.

Ik douw en kom er deur.

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14:01
Phyxion schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:57:
Misschien een beetje offtopic maar fans hebben een (schitterende) remake gemaakt: http://sonicfanremix.com/.
Zo dat ziet er wel tof uit. Ga ik gelijk vandaag proberen. Er is overigens ook een sonicmegamix te krijgen die via emulator is te spelen. Het is een iso dus megacd emulator gebruiken. Ook erg cool en het is een mix van alle drie sonic games. sonic megamix

PSN id: PENo1

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee