Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-08 10:35

M.E.Amrani

...heeft honger

Topicstarter
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb een vraag over Adobe's Student&Teacher licentie. Laatst toen ik heb gekeken was het niet toegestaan om deze producten te gebruiken voor commerciele doeleinden. Ik zie nu echter wat anders staan:
Kan een student of docent de Adobe Student & Teacher Edition-software aanwenden voor commercieel gebruik?
Ja. Personen die dit product aanschaffen, kunnen het voor zowel persoonlijk als commercieel gebruik aanwenden.
bron: http://www.adobe.com/nl/e...ntteacheredition/faq.html

Het zou erg mooi zijn als dit inderdaad het geval is! Weet iemand misschien wat meer hieromtrent? Op internet lees ik namelijk tegenstrijdige berichten. Zit er misschien een addertje onder de gras?

[ Voor 6% gewijzigd door M.E.Amrani op 14-10-2010 23:58 ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:06

Garyu

WW

Eventjes op het forum van Adobe vragen? Of gewoon even bellen? Lijkt me dat zij het zelf moeten weten..

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:56
M.E.Amrani schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:17:
[...]

Het zou erg mooi zijn als dit inderdaad het geval is! Weet iemand misschien wat meer hieromtrent? Op internet lees ik namelijk tegenstrijdige berichten. Zit er misschien een addertje onder de gras?
Toevallig hebben wij gister ook deze editie aangeschaft van Adobe Photoshop. Hiervoor hadden wij gebeld met Adobe en die konden ons mededelen dat deze editie gewoon voor commercieel gebruik, gebruikt mag worden. Overigens kun je ook gewoon even bellen naar Adobe, kun je meteen een bestelling doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Topicstarter
Super! Ik ga misschien nog even contact opnemen. Wel jammer dat je alleen met credit card kan betalen

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudok12
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-08 22:13
Kijk eens op surfspot.nl. Daar kan je ook Adobe student sotware kopen met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Topicstarter
@ canaria: Had ik niet gezien, bedankt : )

@ dudok12: Het probleem is dat de licentievoorwaarden op surfspot anders zijn. He mag de software namelijk niet gebruiken voor commercieel bedrijf. Heb surfspot een mail gestuurd, maar krijg geen antwoord

instagram - linkedin

Pagina: 1