Magic Mouse en windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag heb ik een magic mouse aangeschaft. Mijn bluetooth op mijn PC vond hem vrijwel onmiddelijk, en de muis werkte vrij goed. Nu heb ik de dongle in mijn laptop gestopt, en de muis daarop getest, dat werkte ook. Nu wilde ik hem weer gebruiken op mijn PC, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan de gang. De muis was zowel op de laptop als op de PC vrij schokkerig. Is de muis niet goed, of doe ik echt iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update: Ik heb dus gevonden dat je een bluetooth device niet opnieuw kan verbinden met windows. Dat is handig zeg. Heb ik nu gewoon niets meer aan de muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Je muis kan maar met één computer gepaired zijn. Misschien dat het wisselen van dongle (en vervolgens de dongle in een andere USB-poort weer terugdoen in de PC) voor problemen zorgt?
Probeer de muis anders opnieuw te pairen.

Voor dat schokkerige: gebruik je meerdere bluetooth-devices tegelijk? Het kan zijn dat je dan niet genoeg bandbreedte overhoudt voor de Magic Mouse.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik gebruik ook een apple wireless keyboard over bluetooth. Inmiddels heb ik door systeem herstel mijn muis weer aan de gang gekregen. Het schokkerige komt vooral voor als mijn hardeschijf moet lezen of schrijven. Ik heb gelezen dat de dongle te dicht bij hangt, en dit met een usb verlengkabel zodat je de dongle ver weg kan hangen verholpen kan zijn. Dus morgen even langs de action voor zon kabeltje.