hallo
laat ik maar meteen beginnen
1.ik kan mijn netwerk ftp server niet openen ik krijg een ftp error 425(van google wordt ik niet wijzer) hoe kan ik dit oplossen, ik gebruik iss6.0 (of iis6.0).
dit heb ik geprobeerd:
firewall porten open zetten, andere porten geprobeert.
ik heb andere directionaries geprobeert.
en zitten klooien met die anymoes conections. (helpte niks)
2. hoe kan ik in de AC-DC instellen welke disks user(groepen) kunnen zien , (netwerk en lokaal) en ook als ik een nieuwe user maak dat die dat automaties ziet? (misschien heb ik er al een paar honderd keer overheen keken in die helps maar is nog niet gelukt)
3. hoe kan ik die password polcy aanpassen? Ik heb ze wel gevonden maar ik kon ze niet veranderen (de vakjes waren grijs)
ik gebruik server 2008 german met de engelse languages pack. ik kom op de server via remode deskop van windows zelf.
ik draai de server op
een pentium 4 ht (2,60 ghz)
1 gb ram
en twee 80 gb disks
andere progamma's die ik op de server heb saat, Hamachi en syncback free
alvast bedankt!
laat ik maar meteen beginnen
1.ik kan mijn netwerk ftp server niet openen ik krijg een ftp error 425(van google wordt ik niet wijzer) hoe kan ik dit oplossen, ik gebruik iss6.0 (of iis6.0).
dit heb ik geprobeerd:
firewall porten open zetten, andere porten geprobeert.
ik heb andere directionaries geprobeert.
en zitten klooien met die anymoes conections. (helpte niks)
2. hoe kan ik in de AC-DC instellen welke disks user(groepen) kunnen zien , (netwerk en lokaal) en ook als ik een nieuwe user maak dat die dat automaties ziet? (misschien heb ik er al een paar honderd keer overheen keken in die helps maar is nog niet gelukt)
3. hoe kan ik die password polcy aanpassen? Ik heb ze wel gevonden maar ik kon ze niet veranderen (de vakjes waren grijs)
ik gebruik server 2008 german met de engelse languages pack. ik kom op de server via remode deskop van windows zelf.
ik draai de server op
een pentium 4 ht (2,60 ghz)
1 gb ram
en twee 80 gb disks
andere progamma's die ik op de server heb saat, Hamachi en syncback free
alvast bedankt!