Toon posts:

Een verzoek voor het schrijven van een review

Pagina: 1
Acties:

• Sloeber
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-08 19:43

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Topicstarter
Enige tijd geleden heb ik een NZXT Lexa S gekocht,

Nu ik hier de NZXT Phantom zie staan, vraag ik me af waarom er nog geen review geschreven is over de Lexa S. Ik begrijp dat jullie niet van elk product een review kunnen maken, maar de NZXT is bijzonder genoeg om hem net zoveel aandacht te geven als een Haf 922 bijvoorbeeld.

Kleine vergelijking:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/416/239864;245575

Zoals je kunt zien is de Lexa maar liefst 35 euro goedkoper! Hier krijg je dan:
Cablemangament
Smoked window
4 meegeleverde fans
Zwart gespoten interieur

Uiteraard heeft de HAF ook enigzins cable mangament, maar bij de NZXT is het allemaal net wat strakker.

Ik vind het genoeg punten om ook eens de NZXT te testen. Ik denk dat als deze in de aandacht komt, dat heel veel mensen toch denken: "Hmm, deze kast is eigenlijk ook wel een goede optie, met vooral de prijs in gedachten."

Ik hoop op een antwoord en ik zou het natuurlijk enorm op prijs stellen als jullie er wat mee doen!

Bij voorbaat Dank,

Reinier

a.k.a. Reiniertjuhhh

Things are cheaper for a reason

• Haan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Haan

dotnetter

Het staat je natuurlijk volledig vrij om zelf een product review te schrijven, graag zelfs!

Kater? Eerst water, de rest komt later
Last.fm profiel

• Sloeber

Sloeber

Topicstarter
Haan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:06:
Het staat je natuurlijk volledig vrij om zelf een product review te schrijven, graag zelfs!
Dat ben ik ook zeker van plan. En ik ga mijn best doen om het zo uitgebreid mogelijk te doen! Maar ik heb het besteld en nog niet ontvangen. Volgende week toetsweek, dus in de herfstvakantie zal ik zeker een uitgebreide review schrijven;)

• Haan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Haan

dotnetter

Reiniertjuhhh schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:24:
Dat ben ik ook zeker van plan. En ik ga mijn best doen om het zo uitgebreid mogelijk te doen! Maar ik heb het besteld en nog niet ontvangen.
Dat had je er niet bij vermeld ;)

Verder laat ik een inhoudelijke reactie over aan de crew die daar over gaat :) Maar ik kan me opzich wel vinden in je verhaal, er worden ook wel vaker meer kasten van een merk gereviewed, dus wat dat betreft zou jouw model ook wel kunnen.

Kater? Eerst water, de rest komt later
Last.fm profiel

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Lijkt me meer iets voor de redactie dan voor het GoT beleid LA --> GR

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Sloeber

Sloeber

Topicstarter
Haan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:32:
[...]

Dat had je er niet bij vermeld ;)

Verder laat ik een inhoudelijke reactie over aan de crew die daar over gaat :) Maar ik kan me opzich wel vinden in je verhaal, er worden ook wel vaker meer kasten van een merk gereviewed, dus wat dat betreft zou jouw model ook wel kunnen.
Inmiddels een review geschreven:

productreview: NZXT Lexa S Crafted Series review door Reiniertjuhhh

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee