Toon posts:

[Photoshop] Taakbalk verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

• roelywoely
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 04-08-2011
Ik heb een probleem. Als ik Photoshop CS5 maximaliseer verdwijnt mijn taakbalk in Windows 7. Het is waarschijnlijk een sneltoets die ik net per ongeluk heb ingedrukt. Ik heb de Windows instellingen al doorzocht en Auto-hide taskbaar staat uit. Het probleem doet zich alleen voor bij Adobe software (dus Dreamweaver ook). Op F drukken werkt niet, het is echt iets anders. Op Google kan ik niets vinden. Ik weet ook niet waarop ik moet Googlen, ik krijg overal tutorials van hoe je een taakbalk maakt in Photoshop. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

[Voor 14% gewijzigd door roelywoely op 14-10-2010 19:56]

• roelywoely
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 04-08-2011
Laat maar... Na een reboot doet hij weer normaal. Kan slotje op.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee