[WIN7] Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoi,

Ik gebruik momenteel Windows 7 Professional 64bit.
Als browser gebruik ik Google Chrome, diverse versies, momenteel versie 8.0 DEV.

Het probleem:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2237610/vaag.png

Als je goed kijkt zie je het. De tekst wordt heel onscherp zodra ik een V&A advertentie aanklik, hier irriteer ik me mateloos aan, omdat die tekst gelijk niet super goed leesbaar meer is (terwijl ik zeer goede ogen 8)).

Ik heb al heel wat pagina's op Google gehad, met "oplossingen" van de blurry text, maar dat werkt allemaal niet.
Ligt ook niet aan mijn videokaart, deze laatst verwisseld voor een nieuwe en probleem blijft.
Instellingen in Windows voor DPI/hz van de monitor e.d. staan allen zoals het moet.
Heb van Chrome al verschillende versies gehad (final, beta, dev). Maar overal is het blurry zodra ik een ad aangeklikt heb.

Iemand die hetzelfde probleem heeft? En wel een oplossing. Had ook een keer wat gelezen over de P2250 (monitor) en blurry text maar dat lijkt me toch niet? Heb het alleen op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Probeer eens een Andere Dev ;)

anders zou ik het niet weten

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Soundstorm2010 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:26:
Probeer eens een Andere Dev ;)

anders zou ik het niet weten
Dat heb ik dus al gedaan! ;)