Toon posts:

Vraag advies

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views

Onderwerpen

• Timove
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-09 10:56
Hallo Tweakers,

ik heb een vraag over amd.Ik wilden gaan overclocken
voor een nieuwen pc ,voor de heb ik koeling
De coolmsater v10 en de silverstone raven 2 :*)

ik zit te denken tussen de amd ,940,955,965,970 BE
welken is denk je het best prijs/ rekenkracht verhouding
hij moet vooral goed zijn voor game en een Betje fotoshop

heb niet te veel geld goedkope cpu is meer geld voor Vga

Ik weet dat er al veel over te lezen is maar ik wilden het kort houden en geen 10.000 Reacties lezen

MvG timove
p.s de Prijse

940BE . 100 euro
955BE. 124 euro
965 BE. 142 euro
970 BE. 159 euro

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:38

Ed_L

Crew Council
Beste Timove,

Voordat je verder gaat met posten op ons forum, is het verstandig Het algemeen beleid nog eens te lezen. Op dit forum verwachten we dat je voor een groot deel zelf in staat bent om uit te vissen wat je het beste kunt kopen. Er zijn echter nog wel opties om advies te verkrijgen. Zie: Best Buy Guide overzichtstopic.

Tenslotte wil ik je adviseren om nog eens goed naar je Posts te kijken. Ze zijn praktisch onleesbaar door slecht taalgebruik en vreemde spelling.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee