Toon posts:

[Magento] Plaatjes uploaden

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• avdwerf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-08 16:34
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die verstand heeft van Magento. Een klant van ons heeft een bestaande webshop die wij zijn gaan hosten. Alles draait goed, alleen kunnen er in het beheer geen plaatjes worden geupload bij producten. Het moet haast wel iets van een instelling op de server zijn, aangezien de rest wel werkt. Ook hebben de goede mappen allemaal schrijfrechten. Zodra ik op upload files klik in het beheer, komt er een popup, met daarin de html code van het inlogformulier van het admingedeelte (zie hieronder)

Iemand een idee wat ik kan doen, ik heb zelf 0,0 verstand van magento :(

• djluc
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:33
Iets van cookie-blocker wellicht waardoor je login onbekend is?

• avdwerf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-08 16:34
Heb het al op meerdere pc's en besturingssystemen getest, dus het is niet iets van de browser...

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:04
Met deze zoekterm kom je wellicht nog wat verder. Ook heeft magento gewoon een eigen forum.
Zie eerste hit!
Volop mogelijke oorzaken en mogelijke oplossingen.

[Voor 10% gewijzigd door job op 14-10-2010 17:25]

• aZuL2001
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 18-09 00:59
En wat heb je al op Google gevonden ?

Met boven dus ;)

[Voor 26% gewijzigd door aZuL2001 op 14-10-2010 17:24]

Abort, Retry, Quake ???

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:24

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

avdwerf schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:01:
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die verstand heeft van Magento.
Dat valt onder werving ;)
avdwerf schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:01:
Iemand een idee wat ik kan doen, ik heb zelf 0,0 verstand van magento :(
Dan zit je in de Devschuur verkeerd; hier hebben we het over zélf dingen maken/verbouwen/aanpassen etc. Heb je er geen verstand van dan zul je 't moeten uitbesteden aan iemand die dat wel heeft, of jezelf moeten verdiepen in de materie danwel je heil zoeken in de support opties die de derde partij (in dit geval Magento) biedt. De Devschuur is iig geen supportdesk voor producten van derden ;)

Zie overigens ook Waar hoort mijn topic?

[Voor 6% gewijzigd door RobIII op 14-10-2010 17:38]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee