Toon posts:

[WIN7] Product activering

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• xehbit
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:44
Hallo tweakers,

Ik heb een probleem met mijn microsoft product, Windows 7 Professional. Ik krijg de fout dan mijn windows niet kan worden geactiveerd.Wanner ik probeer te activeren krijg ik deze fout 0xC004C020 maar na microsoft te hebben gebeld word ik steeds weer doorgestuurd naar andere nummers die ik moet bellen, omdat ze me niet verder kunnen helpen. Op gegeven moment kom ik weer bij het nummer waar ik bij begonnen ben. Heb ondertussen al een anderhalfuur met microsoft zitten bellen.

De windows 7 professional is een versie die ik van school heb gehad (MSDN AA) Maar +- 2 weken geleden heb ik mijn windows opnieuw geactiveerd en heb ik hier last van. En ik heb geen flauw idee wat ik nu moet gaan doen, Ik heb nog 11 dagen om te activeren.

• Babipangang
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-01-2012
Probeer eens de productcode opnieuw in te voeren en activeer dan online..

als dat niet gaat, kies dan activeer telefonisch dan heb je keuze tussen modem en zelf
telefoon is 08000233487 optie 1. microsoft product activeren

I'm Sorry, Are you from the past?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee