Toon posts:

Sapphire HD5770 - MSI P7N Zilent...

Pagina: 1
Acties:

• seameus
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 03-12-2019
Mijn vraag is of de Sapphire HD5770 op mijn MSI P7N Zilent past? ik neem aan van wel, graag zou ik van iemand te horen krijgen of mijn systeem zo wel prima werkt... voor gamen enzo,...
Ook hoeveel stroom deze nodig heeft ( 1x 6-pin of 2x 6-pin.)

ik wil deze kaart graag kopen aangezien nu mijn XFX GTX 260 Black Edition het niet werkt, op een of andere manier krijgt deze niet genoeg stroom... ( deze heeft 2x 6-pin voeding/stroom kabel nodig)
(is mn pc na 12 weken net terug, vanwege stroom probleem, heeft nu mn videokaart dit, totaal niet leuk...)

alvast bedankt....
Gr. Seameus....

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:18

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Beide vragen kun je erg snel op google vinden.. Een beetje inzet word op tweakers wel verwacht, we zijn nogsteeds geen " Vraag en wij draaien " forum.

[Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 14-10-2010 15:59]

• ®androiid
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 30-07 16:06

®androiid

Euroshopper

andere voeding kopen zou ook een oplossing zijn? als je ff kijkt wat je apparaten aan watt verbruiken, optellen +10% erbijtellen zou je een voeding kunnen kopen met die capaciteit.

Pils €0,50

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

en wij kunnen niet ruiken welke voeding je hebt.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee