Hallo,
Ik heb een houten bureau (zo koloniaal bureau) 1 van de kasten waarop het blad rust heeft een ruimte van 49/49/63. In de bodem en in de rechterzijkant(bovenin) heb ik 90MM fans geplaatst.
Tevens staat er een grote antec kast in (van de tijd dat ik nog geen gesloten bureaukast had).
Nu wil ik een nieuwe computer gaan maken met de volgende specs:
cpu intel core i7 950
video ADM hd5970
HD 2x ocz vertex sata 2,5
raid cont adaptec raid 2405
mainboard asus p6t 2
Het liefste zou ik geen kast willen hebben. gewoon een simpel frame waar ik de spullen op kan monteren.
Dit lijkt me het beste voor de koeling en airflow.
Ik heb gezocht naar open air cases maar dan kom je al snel bij een antec skeleton uit. Maar gezien het feit dat je daar geen grote cpu koeler op kan zetten lijkt me dat niet verstandig.
Ik wil zo min mogelijk geluid horen (maar dan ook echt zo min mogelijk).
Ik wil geen waterkoeling.
Weet iemand gewoon een heel simpel frame? Of een case die ik zoveel mogelijk kan strippen?
Ik haal de computer bijna nooit tot nooit er uit.
Hoogstes om eens een extra 5970 er in te zetten.
Uiterlijk boeit me niet want de kast zit altijd dicht..

Zijn er ook bedrijfjes die dit voor je doen? (op een plank ofzo ??)
gr
hans
Ik heb een houten bureau (zo koloniaal bureau) 1 van de kasten waarop het blad rust heeft een ruimte van 49/49/63. In de bodem en in de rechterzijkant(bovenin) heb ik 90MM fans geplaatst.
Tevens staat er een grote antec kast in (van de tijd dat ik nog geen gesloten bureaukast had).
Nu wil ik een nieuwe computer gaan maken met de volgende specs:
cpu intel core i7 950
video ADM hd5970
HD 2x ocz vertex sata 2,5
raid cont adaptec raid 2405
mainboard asus p6t 2
Het liefste zou ik geen kast willen hebben. gewoon een simpel frame waar ik de spullen op kan monteren.
Dit lijkt me het beste voor de koeling en airflow.
Ik heb gezocht naar open air cases maar dan kom je al snel bij een antec skeleton uit. Maar gezien het feit dat je daar geen grote cpu koeler op kan zetten lijkt me dat niet verstandig.
Ik wil zo min mogelijk geluid horen (maar dan ook echt zo min mogelijk).
Ik wil geen waterkoeling.
Weet iemand gewoon een heel simpel frame? Of een case die ik zoveel mogelijk kan strippen?
Ik haal de computer bijna nooit tot nooit er uit.
Hoogstes om eens een extra 5970 er in te zetten.
Uiterlijk boeit me niet want de kast zit altijd dicht..

Zijn er ook bedrijfjes die dit voor je doen? (op een plank ofzo ??)
gr
hans