Met dat moederbord is niets mis. Maar ik zou met dat systeem al settlen voor een 870 Extreme 3. Die is goedkoper en qua prestaties lever je niets in. Daarom staat ie ook in de BBG.
Als ik verder commentaar mag leveren op je systeem, raad ik een Scythe Mugen II Rev B CPU koeler aan ipv dat Zalman ding. Die presteert een stuk beter en voor dezelfde totaalprijs als dat Zalman ding haal je er een deftige fan bij tegen het geluid. Bijkomend voordeel is dat je door de betere koelprestaties kan besparen op de Phenom II x4 970 door een 955 te halen. Goeie kans dat die namelijk zelfs zonder voltage verhoging op de zelfde snelheid als de 970 te klokken valt

En waarom zou je dan extra betalen?
Ik zou ook geen 5870 in de winkel kopen, nu er zoveel exemplaren voor veel lagere prijzen op V&A staan, vaak met garantie. Dat geld voor bijna alle onderdelen overigens, alleen kan je niet altijd zo specifiek vinden wat je hier in je winkelmandje hebt gegooid. Maar 't scheelt geld!
Tenslotte is je voeding overkill, voor dit systeem heb je met een TX620 ruim voldoende prik. Koop ipv 1 grote HDD 2 kleintjes en zet ze in RAID0, dat scheelt. Of investeer in een SSD zoals hierboven aangeraden.
Tot zover mijn tips, achteraf hoort hier ook geen los topic voor geopend te worden, post dit soort vragen in het vervolg liever
hier, omdat je uiteindelijk een heel systeem post
[
Voor 5% gewijzigd door
Singular1ty op 14-10-2010 18:50
]