Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnhoe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Op mijn stage wil ik graag wat laptops opnieuw installeren, drie IBM Thinkpad R52's. Dat ging prima totdat de product key ingevuld moest worden, en aangezien dat een OEM Productkey is werkt dat dus niet op een zomaar XP installatie.

Daarom is mijn vraag, wat zou ik kunnen doen om de productkey die geplaatst staat onder de laptop werkende te krijgen op een Windows XP Installatie, zonder dat ik IBM Support Center hoef in te schakelen voor een recovery disk of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:02

Releases

Ja maar!

Microsoft bellen.
Key laten heractiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnhoe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Releases schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:30:
Microsoft bellen.
Key laten heractiveren?
Hmmpf, daar zou het toch niet aan kunnen liggen? OEM Keys werken toch alleen op IBM/Lenovo Windows XP installaties? En aangezien zij niet meer over een CD of DVD beschikken word dat lastig, en ook staat het niet op een van de partities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:23

lier

MikroTik nerd

arnhoe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:32:
Hmmpf, daar zou het toch niet aan kunnen liggen? OEM Keys werken toch alleen op IBM/Lenovo Windows XP installaties? En aangezien zij niet meer over een CD of DVD beschikken word dat lastig, en ook staat het niet op een van de partities.
De meeste adviezen die hier op GoT (welkom) gegeven worden zijn niet zo maar uit de lucht gegrepen. Als je de moeite had genomen om eerst eens te zoeken in plaats van gelijk (ja, is een aanname) een topic hiervoor te openen, had je dit advies heel vaak terug kunnen vinden.

Dus...Microsoft bellen.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:51

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

MS gaat je niet helpen bij OEM. Gevolg van de lagere licentiekosten is dat MS geen support levert op OEM.

TS zal even bij IBM moeten gaan navragen of er nog installatiemedia voor te krijgen is.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B