Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 15:43
Beste lezer,

Ik heb internet via bij de provider InterNLnet, ik heb hierbij geen wireless modem gekregen met een geïntegreerd ADSL-modem. Ik heb vervolgens een Linksys WAG160N-EW Draadloze Router-Modem Annex A gekocht die dit wel heeft maar TOTAAL niet bevalt (o.a. een zeer slecht bereik).

Is wil gerust een nieuwe router aanschaffen met geïntegreerd ADSL-modem maar het aanbod hierin is zeer beperkt. Enig idee wat ik zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Oei, ik denk dat ik niet goed gezocht heb dan? Nog tips? (vooral het bereik moet goed zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:50

lier

MikroTik nerd

Tip is om even in de lijst die hierboven genoemd wordt te kijken naar de beoordelingen. Dat zegt al het nodige. Tweede tip is op Internet op zoek gaan naar reviews...

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
lier schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:48:
Tip is om even in de lijst die hierboven genoemd wordt te kijken naar de beoordelingen. Dat zegt al het nodige. Tweede tip is op Internet op zoek gaan naar reviews...
Ok, helaas hebben al deze routers (volgens recensies) problemen met drop-outs en slecht bereik. Ik zal moeten zoeken naar een andere oplossing. Iig, bedankt!