Ik zit zelf met het volgende probleem:
Ik heb IIS 7.5 draaien met php5 geinstalleerd via de webplatform installer.
php draait goed maar na ongeveer 12 tot 24 uur loopt de php module vast.
zodra ik dan een script aanroep, die heel erg licht is krijg ik een time-out.
voorbeeld: http://www.f-i-g.nl/php_error.htm
zodra ik iis herstart dan werkt het weer.
ik heb zelf al gezocht op het internet maar ik kan alleen vinden dat het te maken heeft dat het script een langere uitvoer tijd nodig heeft dan dat de time-out op ingesteld staat ( bij hele zware scripts bijvoorbeeld ).
Maar dat is in mijn situatie dus niet het geval, want zelfs bij een lege pagina met een simpele echo loopt hij na 2 min bijvoorbeeld al in de time-out, waarbij het dus niet uit maakt hoe lang de timeout staat in de php en iis config.
als de php module is vastgelopen kan ik wel gewoon nog html en andere files aanroepen, maar php bestandjes niet.
ik zit nu echt met mijn handen in het haar, en ben nu bijna zover om iis te vervangen door apache.
Technische Spec's:
Windows 2008 R2 x64
IIS 7.5
PHP 5.2.14
PHP info File
IIS foutmelding
Ik heb IIS 7.5 draaien met php5 geinstalleerd via de webplatform installer.
php draait goed maar na ongeveer 12 tot 24 uur loopt de php module vast.
zodra ik dan een script aanroep, die heel erg licht is krijg ik een time-out.
voorbeeld: http://www.f-i-g.nl/php_error.htm
zodra ik iis herstart dan werkt het weer.
ik heb zelf al gezocht op het internet maar ik kan alleen vinden dat het te maken heeft dat het script een langere uitvoer tijd nodig heeft dan dat de time-out op ingesteld staat ( bij hele zware scripts bijvoorbeeld ).
Maar dat is in mijn situatie dus niet het geval, want zelfs bij een lege pagina met een simpele echo loopt hij na 2 min bijvoorbeeld al in de time-out, waarbij het dus niet uit maakt hoe lang de timeout staat in de php en iis config.
als de php module is vastgelopen kan ik wel gewoon nog html en andere files aanroepen, maar php bestandjes niet.
ik zit nu echt met mijn handen in het haar, en ben nu bijna zover om iis te vervangen door apache.
Technische Spec's:
Windows 2008 R2 x64
IIS 7.5
PHP 5.2.14
PHP info File
IIS foutmelding