Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth dongle gaat niet altijd aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers, ik heb een muis en toetsenbord die op bluetooth werken. Mijn PC heeft bluetooth via een simpele USB dongle. Ik moet wel zeggen dat de dongle al een jaar of 4 oud is, en ik die ergens uit een la heb gevist waar ik nooit in keek. Nu werken het toestenbord en muis prima, maar af en toe als ik mijn pc uit heb gezet en weer opstart werkt de dongle niet. Dan kom ik op het windows inlog scherm en dan moet ik dus mijn dongle uit de pc halen, even wachten en dan in de PC doen. Pas daarna reageert het toetsenbord waardoor ik mijn wachtwoord in kan voeren. Dit gebeurt soms ook als hij uit de slaapstand komt. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik gebruik windows 7 32 bit btw.
De dongle is merkloos, ik kan evt een foto ervan maken.

Luuk

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

ik weet niet of het kan helpen :S

Maar log eens in onder administrator, de kans is groot dat hij de drivers dan ook sneller bij het login scherm laad.

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:08

Tazzios

..

Ik heb dezelfde ervaringen met verschillende Bluetooth dongles.
dit betreft dan:
  • niet op tijd herkent worden de applicatie vindt de stick dus niet
  • bij slaapstand in en uit moeten pluggen.
Voor zover ik weet is hier echter weinig aan te doen, bij het opstarten zou je de applicatie vertraagt kunnen laten starten met een script. Vanuit slaapstand gebruikte ik wel eens een script wat de applicatie, bij het uit slaapstand komen, afsloot en opnieuw opstarten.