Domme vraag :+

Pagina: 1
Acties:

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 03:12
Je hebt van Philips en Sony speciale CD's om audio op te branden met zo'n speciale stereotoren van Philips/Pioneer.

Kun je die alleen in die speciale recorders gebruiken of kun je die ook in je PC brander stoppen?? Zo ja, levert dat goede kwaliteit op??? *D

• KyD
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

KyD

kun je ook in je pcbrander stoppen. nee geen betere kwaliteit hoor, gewoon een disk speciaal voor audio, zoals je die wel meer hebt.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

D'r staat ergen op zo'n schijf info dat er meer copyrights betaald zijn.
Dus de Buma is nu tevreden, dus mogen ze specifieke audio-copiers bouwen.

Verder in je PC doen ze het even goed, alleen zijn minimaal 2x zo duur als een normale CDR.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 08:55
Op dinsdag 13 maart 2001 17:06 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Je hebt van Philips en Sony speciale CD's om audio op te branden met zo'n speciale stereotoren van Philips/Pioneer.

Kun je die alleen in die speciale recorders gebruiken of kun je die ook in je PC brander stoppen?? Zo ja, levert dat goede kwaliteit op??? *D
Wel eens van gehoord, die zijn iets van 8 piek per stuk, die doen het dan ook in de discmans of in je stereo toren, of in de nieuwe DVD spelers met ingebouwde radio's en cd speler zooi

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 17:09
Ja die kan je prima in gewone cd-recorders stoppen. Het enigste verschil tussen die cd's is dat je bij aanschaf van deze cd's ook meteen auteurs rechten betaald (net als met bandjes)
Ze hebben in sommige audio-recorders namelijk een beveiliging ingebouwd, zodat hij alleen die cd's wil beschrijven.
De kwaliteit van de cd's is niet anders dan die van gewone cd-r's. Koop voor je gewone cd-brander dus maar gewone cd's die zijn een stuk goedkoper.

Verwijderd

je kan toch ook normale cdr's ombranden tot audio cdr oid?? :?
ooit ergens gelezen...

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 16:23 schreef Belegen_Kaas het volgende:
je kan toch ook normale cdr's ombranden tot audio cdr oid?? :?
ooit ergens gelezen...
Ja dat kan. Ik doe niet anders.

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 juni 2001 17:05 schreef tonyy het volgende:

[..]

Ja dat kan. Ik doe niet anders.
door er gewoon muziek op te zetten neem ik aan...

Maar goed, nog een vraagje over die audio cd's.
Mijn vader heeft vandaag zo'n huis tuin en keuken fikker gekocht voor aan zijn audiotoren van Phillips, dat ding slikt dus alleen van die speciale audio CDR's voor 7 piek per stuk.
Nou heb ik ooit es gehoord dat er een trucje was om dit te omzeilen.... Iemand hier die weet of dat ook zo is?
thnx
Pagina: 1