• Slagers91
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09-02 11:00
Hallo Tweakers,

Ik kwam deze telefoon tegen op een koopsite. En ik zou jullie mening graag willen weten. Het gaat om een HTC HD2 maar de Aan/uitknop is kapot. Daarom zou ik jullie willen vragen of ik deze aankoop moet doen of niet.

Hier heb je wat specificaties van het probleem en afbeeldingen

(Dit stond in de advertentie)
HTC HD2
Deze is gevallen rechts onder

--Klein stukje onder knopje rechts onder in uit glas, ong 4 mm

--Knopje rechts onderin is defekt, deze is t.b.v. 2 functies:

1-Beeindigen gesprek: Dit kan door middel van touchschreen dus dit is in principe geen probleem
2-Telefoon uit doen: Telefoon moet je in principe altijd aan hebben, dan is dit geen probleem, uit doen gaat via accu in/uit.

[url="http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/383022168/1"]

Kan ik hem nou nog wel op schermbeveiliging zetten? Zoja hoe kan ik die eraf halen?
En hoeveel € zouden jullie hier nog voor geven?

Heel erg bedankt alvast.

Mvg Slagers91

• dewil1990
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:10
Dit is meer een keuze die je zelf moet maken denk ik. Ik zelf zou me mateloos irriteren aan een telefoon met een defect. Dus zelf zou ik het niet doen.

De accu eruit halen wanneer hij uit moet lijkt me niet praktisch ook al hoeft ie niet vaak uit. Of je de schermbeveiliger nog aan kan zetten weet ik niet zeker, denk wel dat het softwarematig kan. Uit schermbeveiliging halen kan volgens mij wel ander knopje indrukken en dan via touchscreen unlocken.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 01:48

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Sowieso lijkt mij het al een slecht idee om een kapotte telefoon te kopen, je hebt dus een slecht of zelfs niet functionerende telefoon. Zonder garantie..

Kijk liever naar een 2e hands met garantie en zonder (zware) beschadigingen. Een krasje op de buitenkant OK, maar een niet functionerende knop..?

Hoe ga je hem straks weer aanzetten dan? Als de aan/uitknop niet functioneerd.

• twixx
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

twixx

Zon FTW!

Het is zo wiedes een erg onprettige telefoon (ophangen met je oor, broekzak gesprekken) met het uitgestorven windows 6.5. Ik zou naar iets kijken wat native Android of iOS is.

6x Yingli 265 Wp + SMA 1300TL en 3x Yingli 270 Wp + Enecsys samen ZZW
Dashboard op je mobiel van je PVoutput data? Nieuw! 300% sneller :) PVdashboard

• Slagers91
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09-02 11:00
Dank jullie wel voor de snelle reacties.

Ik ga denk toch maar even verder kijken voor een ander soort model misschien een HTC HD is wel een beetje aan de oude kant maar maakt voor mij opzich niet veel uit. Hoef alleen mijn mail te checken en misschien een beetje surfen op het web.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ga dan liever voor een Blackberry, die zijn daarvoor gemaakt :+ .

• BastiaanCM
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-09 17:33
twixx schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:30:
Het is zo wiedes een erg onprettige telefoon (ophangen met je oor, broekzak gesprekken) met het uitgestorven windows 6.5. Ik zou naar iets kijken wat native Android of iOS is.
Wat is dit voor onzin ? Het is een super telefoon, scherm gaat uit als je hem aan je oor doet tijdens het bellen, nog nooit in m`n zak gebeld en als dat gebeurt zet je toch een ander lockscreen erop, of je doet hem met een wachtwoord van 2 cijfers ofzo ?

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

BastiaanCM schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:39:
[...]

Wat is dit voor onzin ? Het is een super telefoon, scherm gaat uit als je hem aan je oor doet tijdens het bellen, nog nooit in m`n zak gebeld en als dat gebeurt zet je toch een ander lockscreen erop, of je doet hem met een wachtwoord van 2 cijfers ofzo ?
Mijn ervaring (Nouwja, mijn ervaring. Ervaring van een vriendin) is dat dit dus echter wel voorkomt.

Edit: Ik neem aan dat het topic gesloten kan worden? Ons advies is dus: Nee, doe het niet. Of het nou een prettige telefoon is of niet, hij is kapot. En heeft geen garantie meer.

[Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 14-10-2010 09:41]

• BGB4rn
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 17-09 09:11

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

pssst, je kan er ook android op zetten he ;)

Signature

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee