Toon posts:

voeding kapot ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Doordat windows me verkeerd op mijn systeem afsluit, moet ik de computer steeds middels het loshalen van de voedingskabel uitzetten. De laatste keer dat ik dit deed kwam er geen leven meer in de computer. Gewoon totaal geen spanning. Is mijn voeding stuk, of is er mogelijk een zekering gesprongen. Of zijn er nog andere zaken aan te wijzen.

Indien mijn voeding stuk is, is deze eenvoudig door mij zelf te vervangen. Indien er andere zaken aan de hand zijn kan ik die zelf doen.

Ik heb de pc zelf geassembleerd, ik weet dus wel wat waar zit, maar ben altijd voorzichting met spanning etc.

Wellicht niet belangrijk, maar ik geef het toch maar even door. Mijn systeem bestaat uit MSI k7 pro, 2 x 128 mb geheugen, AMD athlon 550@710, IBM hdd 20 GB + IBM hdd 30 GB, cd rom 52 x, dvd 12 x, Nvidia TNT m64.

Gaarne jullie assistentie.

Verwijderd

je kan ook je pc uitzetten door 5 seconden je powerswitch in te houden. misschien moet je even het bios resetten!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Als de PC uit is, en het indrukken van de powerknop haalt niets uit, het ding is zeg maar hartstikke dood, is je voeding kapot.

Had ik enkele weken geleden ook (heb een budgetmidikast van 100 piek).

Nieuwe halen, klaar :7

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe voeding gehaald en alles is weer in orde. Thanks