Toon posts:

[DVD speler] Samsung DVD-1080P9 loopt continu vast

Pagina: 1
Acties:

• Thijss
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-07 23:21
Ik heb een irritant probleem. Mijn dvd speler van Samsung (DVD-1080P9) heeft de nare gewoonte vast te lopen. Vaak gebeurt het meteen als hij aangezet wordt. Hij reageert dan nergens meer op en ik moet dan achter mijn kast de stekker eruit halen en erin stoppen om hem aan de praat te krijgen. De knoppen op het apparaat en afstandsbediening doen dan niets meer. Ik heb hem gekoppeld aan een Samsung TV LE40BW530 TV en Anynet aan. Maar hen het idee dat het niets met die verbdining te maken heeft. Ook als Anynet uitstaat hetzelfde probleem. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen en zou ik er bijvoorbeeld nieuwe firmware op kunnen zetten? Hij heeft wel een USB poort namelijk. En iemand een idee hoe het met de garantie zit? Hij is ouder dan een jaar, maar tegenwoordig zit er toch 2 jaar garantie op dit spul?

• centr1no
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 16:32
Probeer eens een firmware update.
http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=support
Uitleg staat er bij.

• Thijss
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-07 23:21
Ik heb zojuist de firmware geüpdate. Helaas zonder succes: toen ik de cd met de firmware update eruit wilde halen, ging ie wel open, maar daarna deed hij weer ouderwets niets en ga ik zo weer de stekker eruit halen anders blijft het laatje open staan 8)7

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee