Toon posts:

"U dient Administrator-machtigingen op te geven..."

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

• hehehehehe
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 04-11-2010
Hoi,

Als ik een game installeer en ik wil bestanden naar de map kopiëren waar het geïnstalleerd staat zegt Windows 7 "U dient Administrator-machtigingen op te geven om iets naar deze map te kunnen kopiëren". Dan kan ik wel op 'Doorgaan' klikken maar als ik vervolgens op de .exe van het bestand klik dan werkt het niet. De games zijn legaal. Hoe los je dat op?

Dit zal wel een noob-vraag zijn maar ik ben nieuw met Windows 7. Ik heb gegoogled op de vraag maar dan krijg ik alleen een soortgelijk probleem met Vista. Volg ik die instructies in CP dan kom ik niet veel verder. Uitvoeren als Administrator biedt ook geen uitkomst.

Dus hoe los je dit op?

Bedankt.

• Hoite
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:16

Hoite

Goed verhaal

Als ik het zo lees probeer je een foute no-cd crack te kopieeren die niet werkt.
Dus zoek er een die wel werkt, of gebruik de originele executable.

Lekker kort.

• hehehehehe
Nee is een originele game. Vanwege het probleem had ik wel een executable van een andere computer (met XP) naar die map gekopiëerd maar dat lost het niet op. Dat gaf hetzelfde probleem als met de originele executable.

• sjaakwortel
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
-edit-
blijkbaar wel dus

[Voor 79% gewijzigd door sjaakwortel op 13-10-2010 17:53]

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Je is in principe mogelijk om een no-cd crack te gebruiken met een origineel spel.

Maar om iets verder te komen, wil je wat meer informatie posten?
Om te beginnen met welk spel je nou eigenlijk probeert te installeren en op wat voor systeem?

edit:
offtopic:
en je topic staat ook niet echt in het juiste subforum

[Voor 12% gewijzigd door Hoite op 13-10-2010 18:07]

Lekker kort.

• hehehehehe
CoD4, maar het gaat niet echt om het spel. Het gaat meer om wat er in eerste instantie in de titel van dit topic staat.

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

En wat wil je kopieeren naar de game map?
Ben ik aardig in de buurt als je je profile folder wilt kopieeren?
Die staat op een andere plek in windows 7, namelijk:

code:
1
C:\Users\YOURNAME\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles

En de melding dat je alleen kan kopieeren met Administrator rechten kan je gewoon doorklikken met doorgaan, dat werkt zover ik weet altijd, tenzij je een foutmelding krijgt.

[Voor 5% gewijzigd door Hoite op 13-10-2010 19:18. Reden: typo]

Lekker kort.

• Equator
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 20:59

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Tja, dit heeft toch niets met Netwerken te maken :?

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee