Toon posts:

"U dient Administrator-machtigingen op te geven..."

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

• hehehehehe
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 04-11-2010
Hoi,

Als ik een game installeer en ik wil bestanden naar de map kopiëren waar het geïnstalleerd staat zegt Windows 7 "U dient Administrator-machtigingen op te geven om iets naar deze map te kunnen kopiëren". Dan kan ik wel op 'Doorgaan' klikken maar als ik vervolgens op de .exe van het bestand klik dan werkt het niet. De games zijn legaal. Hoe los je dat op?

Dit zal wel een noob-vraag zijn maar ik ben nieuw met Windows 7. Ik heb gegoogled op de vraag maar dan krijg ik alleen een soortgelijk probleem met Vista. Volg ik die instructies in CP dan kom ik niet veel verder. Uitvoeren als Administrator biedt ook geen uitkomst.

Dus hoe los je dit op?

Bedankt.

• Hoite
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:16

Hoite

Goed verhaal

Als ik het zo lees probeer je een foute no-cd crack te kopieeren die niet werkt.
Dus zoek er een die wel werkt, of gebruik de originele executable.

Lekker kort.

• hehehehehe
Nee is een originele game. Vanwege het probleem had ik wel een executable van een andere computer (met XP) naar die map gekopiëerd maar dat lost het niet op. Dat gaf hetzelfde probleem als met de originele executable.

• sjaakwortel
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
-edit-
blijkbaar wel dus

[Voor 79% gewijzigd door sjaakwortel op 13-10-2010 17:53]

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Je is in principe mogelijk om een no-cd crack te gebruiken met een origineel spel.

Maar om iets verder te komen, wil je wat meer informatie posten?
Om te beginnen met welk spel je nou eigenlijk probeert te installeren en op wat voor systeem?

edit:
offtopic:
en je topic staat ook niet echt in het juiste subforum

[Voor 12% gewijzigd door Hoite op 13-10-2010 18:07]

Lekker kort.

• hehehehehe