Flash in flash

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsttu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 13:55
Hallo tweakers,

Ik heb een aanatal flash programma's, waaronder een flashbook. Deze flashbook staat op de webserver op een locatie die niet van buitenaf te bereiken zijn. Nou kan ik dit flash bestand alsnog open door deze te streamen. dit werkt verder goed alleen is het probleem dat de flashbook pagina's bevatten die ook flash zijn. Deze pagina's kan de flashbook niet open. Nou ben ik op zoek naar een manier om deze te openen zonder URL-rewriting te gebruiken. Is er misschien iemand die hier een oplossing voor weet?
Het gaat hier om flash in combinatie met asp classic.

[ Voor 4% gewijzigd door nsttu op 13-10-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ook streamen :?
Overigens is in Classic ASP ook prima rewriting mogelijk; heb je een paar regels ASP.Net voor nodig (en ja, die kun je mixed draaien). En er zijn ook ISAPI filters voor rewriting.

[ Voor 93% gewijzigd door RobIII op 13-10-2010 17:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsttu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 13:55
Ik weet dat rewriting mogelijk is maar ik ben op zoek naar een andere oplossing. Het flashboek komt van een thirdparty en kan ik dus niet het flashbook aanpassen om te zorgen dat deze de pagina's ophaald doormiddel van streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je main SWF "keihard" URL XYZ ophaalt dan zul je die toch moeten vangen server-side en zonder URL rewriting kom je dan niet heel ver. Je zou 'm nog in de 404 error pagina kunnen vangen (custom 404 instellen en verwijzen naar een .asp en daar de request ontleden). En afhankelijk van de URL kun je met wat geluk nog een eindje komen met extension handlers (bijv. alle .swf of .xyz requests passen naar een bepaalde ASP) of zelfs met default documents als de main SWF enkel 'directories' ophaalt ofzo.

Zonder meer (relevante!) informatie kunnen we hier weinig over zeggen en blijft het koffiedik kijken. Dus kom eens met een voorbeeld van wat er nu precies gebeurt als je een pagina opvraagt. De main swf wordt gestreamed (hoe?) en die vraagt op zijn beurt weer bestanden op (welke? wat zijn de urls?) etc.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij