De bedoeling is dat er een laad afbeelding getoond word en op moment dat er een afbeelding geladen is met javascript geplaatst wordt.
Op moment dat de afbeelding 100% geladen is wil ik dat deze ergens word geplaatst.
Vraag is: Hoe weet ik dat de afbeelding 100% is geladen zodat deze het laad afbeelding kan vervangen ipv dat de afbeelding geplaatst word terwijl die nog moet worden geladen.
edit:
Volgens mij heb ik het al voor elkaar:
code:
1
2
| var afbeelding = document.createElement('img'); afbeelding.src = 'afbeelding.jpg'; |
Op moment dat de afbeelding 100% geladen is wil ik dat deze ergens word geplaatst.
code:
1
| document.getElementById('div').appendChild(afbeelding); |
Vraag is: Hoe weet ik dat de afbeelding 100% is geladen zodat deze het laad afbeelding kan vervangen ipv dat de afbeelding geplaatst word terwijl die nog moet worden geladen.
edit:
Volgens mij heb ik het al voor elkaar:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| var afbeelding = document.createElement('img'); afbeelding.src = 'http://vistawallpapers.files.wordpress.com/2007/03/vista-wallpaper-grass-ripples.jpg'; ( function(afbeelding) { afbeelding.onload = function() { plaats(afbeelding); } } )(afbeelding); function plaats(afbeelding) { document.getElementById('afbeelding').appendChild(afbeelding); } |
[ Voor 28% gewijzigd door ZeroXT op 13-10-2010 17:25 ]