MoH gamers ontbijten op rare tijden xD

Pagina: 1
Acties:

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 07:47
reviews: Medal of Honor - Singleplayer:
Wij begonnen om negen uur 's morgens aan de campagne op Normal-niveau, namen ongeveer twintig minuten pauze om te ontbijten en zagen vervolgens om vijf voor twee 's middags de credits over het beeldscherm rollen.
Ontbijten tussen 9.00 en 13:55? Dat zal lunchen (of op zijn minst brunchen) zijn vermoed ik? :+

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nee, ze zijn begonnen om 9 uur 's morgens en eindigden om 13.55 's middags, met tussendoor 20 minuten ontbijt.

• Barleone
B) Dat is dan toch ergens tússen 9.00 uur en 13.55 uur? (Ik zeg toch niet ván 9.00 tót 13.55!)
Maar mijn punt is, dat de meeste mensen thuis ontbijten, en op hun werk tussen de middag lunchen. ;)
Dus dat het woordje 'ontbijten' in het artikel beter veranderd kan worden in 'lunchen' of 'brunchen'.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik ontbijt altijd op m'n werk, nooit thuis.
En ik ben altijd pas vanaf 9 uur op m'n werk.

Dus zo onmogelijk is het toch niet om tussen 9 en 2 op je werk te ontbijten?

• Barleone
Haha, dit wordt Het grote 'muggenzift hier over de ontbijt/lunch status van je broodje' topic. Deel I 8)
@Terw_Dan: Alles wat je thuis of in de auto vergeet naar binnen te werken heet geen ontbijt meer bij mij.

Maar ik heb vooral een sterk vermoeden dat de crew rond het middaguur een broodje heeft versnaperd. En dan vind IK dat dat lunch moet heten, basta! :+

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-02 14:30
Ennuh, wie zegt dat de game-redacteur zich op kantoor bevond? Hij zat waarschijnlijk als een slons op de bank, en at koude pizza als ontbijt. Pure speculatie natuurlijk, maar ik zie het zo voor me :D

Verwijderd

Sowieso beschouw ik de eerste maaltijd na het wakker worden als ontbijt, los van het tijdstip. Dan kan in sommige gevallen betekenen dat ontbijt en avondeten dezelfde maaltijd zijn.

Los daarvan, echt? Moet je hier een topic voor openen? :9

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 19:15 ]

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-02 11:11

Tweakjur

Redacteur
Marc Rademaker schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:05:
Ennuh, wie zegt dat de game-redacteur zich op kantoor bevond? Hij zat waarschijnlijk als een slons op de bank, en at koude pizza als ontbijt. Pure speculatie natuurlijk, maar ik zie het zo voor me :D
minus de koude pizza, klopt dat aardig ja :). (cornflakes met melk omstreeks 10 uur, dragend een Champion of Coq Sportif jogging broek en een Red Sox hoodie)

Vet topic.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Barleone
Ach, ik dacht vast dat je ↓hier↓ je intrek had genomen voor een potje verse MoH!
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1279902630.jpeg

[ Voor 26% gewijzigd door Barleone op 13-10-2010 19:48 ]

Pagina: 1