Toon posts:

[iPhone] Timer voor het uitschakelen telefoon/dataverbinding

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• bvp
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:55
Zie het nieuwsbericht:
http://tweakers.net/nieuw...eres-an-app-for-that.html

Het feit dat apple hierop merkrecht krijgt moet er toch zeker een app zijn waarbij je dmv een timer alle telefoonfuncties uit kan schakelen (gsm, wifi, 3G), Flightmode. :P

Voor ge-jailbreakte telefoons heb je hiervoor apps als: iphoneTools, iBlacklist en nog wat andere geloof ik in Cydia.
Is er ook een soortgelijke app voor NIET ge-jailbreakte iPhones?

• rb338
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09-09 14:09
Ik heb ook wel eens gezocht naar zoiets, maar dan om op gezette tijden pushmail in/uit te schakelen. Standaard functionaliteit zou je zeggen, maar helaas. Ook geen app. Ik gebruik daar nu iScheduler (voorheen aTimeTool) voor, maar ja dat is een jailbreak tool....

Ik hou me aanbevolen, maar vrees dat we pech hebben!

• BlakHawk
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09-01 11:57
Is there an app for Flash?

Youtube: DashcamNL

• vgroenewold
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 17:42
Yep, Youtube bijv. of al die sites die html5 aanbieden tegenwoordig, heel handig.

• bvp
rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:48:
Ik heb ook wel eens gezocht naar zoiets, maar dan om op gezette tijden pushmail in/uit te schakelen. Standaard functionaliteit zou je zeggen, maar helaas. Ook geen app. Ik gebruik daar nu iScheduler (voorheen aTimeTool) voor, maar ja dat is een jailbreak tool....

Ik hou me aanbevolen, maar vrees dat we pech hebben!
Ik zou dit idd ook wel als standaard functionaliteit verwachten, maar helaasss :'(
vgroenewold schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:03:
Yep, Youtube bijv. of al die sites die html5 aanbieden tegenwoordig, heel handig.
Waar heb jij het over? Dit heeft EN niets met een flash app te maken EN al helemaal niet met een flightmode wekker functie :X :?

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:14

ralpje

Deugpopje

Dat was een reactie op dfrenner, gok ik ;)

365Dude - Strava

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21:55

Hoedje

Moderator Apple Talk
Ik heb de titel maar iets aangepast. Het is natuurlijk wel handig als je daarin uitlegt, wat je zoekt ;) Overigens zijn dit soort apps er (natuurlijk) niet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• bvp
Hoedje schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:50:
Ik heb de titel maar iets aangepast. Het is natuurlijk wel handig als je daarin uitlegt, wat je zoekt ;) Overigens zijn dit soort apps er (natuurlijk) niet.
Ik was in één keer mijn topic al kwijt.
Vond het anders wel een veelomvattende titel waar EN het merkrecht voor Apple op "There's an app for that" ontkracht wordt EN dat ik opzoek ben naar een soort van Flightmode Timer. :+
Maar goed, deze titel omvat ook wel alles wat ik wil hebben.

Maar waarom zijn dit soort apps er natuurlijk niet? Met hier de nadruk op natuurlijk dan, zo gek is deze vraag toch niet?
En eerlijk gezegd zou ik dit, zoals hierboven al genoemd is, als standaard functionaliteit kunnen verwachten.
Ik wil namelijk 's-nachts niet die straling naast me op het nachtkastje maar wel de wekker functionaliteit en niet een aantal voicemails hebben in de middag omdat ik de flightmode weer es vergeten ben uit te zetten :D :P

• Tc-Chub
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-09 11:42
Sorry maar dan vind ik je gewoon erg lui. Wat je ook kan doen is de telefoon uitzetten, dan weer aanzetten en dan gewoon de melding simlock wegklikken, als je dan gaat bellen dan vraagt hij om je sim en dan typ je m weer in en kan je gebeld worden. Zelfde manier als vliegmodus eigenlijk.

• bvp
Tc-Chub schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:42:
Sorry maar dan vind ik je gewoon erg lui. Wat je ook kan doen is de telefoon uitzetten, dan weer aanzetten en dan gewoon de melding simlock wegklikken, als je dan gaat bellen dan vraagt hij om je sim en dan typ je m weer in en kan je gebeld worden. Zelfde manier als vliegmodus eigenlijk.
Tja je kunt het lui noemen, ik noem het gewoon mee gaan in de technologie en de verdere gebruikerswensen die hier weer uit voortkomen.
Als het aan jou had gelegen zou je nu ook gewoon nog steeds naar de tv lopen om te zappen of is een afstandbediening niet lui :?
Maar ehh, geweldige workaround, is hier ook een app voor? >:)

• Tc-Chub
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-09 11:42
Naar de tv lopen kost een stuk meer energie dan met je vinger over een touchscreenscherm bewegen. Maar goed, ik stop met de discussie, de app bestaat in ieder geval niet.

• dcl!
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:10
bvp schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:12:
[...]

Tja je kunt het lui noemen, ik noem het gewoon mee gaan in de technologie en de verdere gebruikerswensen die hier weer uit voortkomen.
Precies. Ik snap ook niet dat hij niet gewoon even naar z'n vrienden toeholt om wat te vertellen in plaats van lui naar de telefoon te grijpen ;)

On topic, mij lijkt dit inderdaad een heel handige app (die eigenlijk gewoon bij de instellingen zou moeten zitten inderdaad) als die er zou komen.

In de fritzbox kan je bijvoorbeeld ook een timer instellen voor het draadloze netwerk, waarom dus niet in de iPhone.

• Plague
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Tc-Chub schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:42:
Heb je ooit wel eens op 'Instellingen' (Settings) geklikt? Dan gekeken wat er bovenaan staat? :X :D
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee