Toon posts:

windows 7 upgraden naar prof

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• delalegro
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-10-2014
ik heb nu laptop met een windows 7 64 bit home edition

ben in het bezit van een complete windows 7 64 bits proffesional

mijn vraag is of ik die er zo overheen kan instaleren (dus eigenlijk kan gebruiken als upgrade) zonder dat ik mijn programma's en alles kwijt ben...?

iemand hier ervaring mee?

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16:52

Wish

ingwell

En wat had je al gevonden over eventuele methoden, vereisten of de techniek erachter?

No drama

• delalegro
ja dan moet ik dus extra bij gaan betalen voor een upgrade terwijl ik nog een volledige versie dus voor een kale instal uit te voeren heb liggen maar ik stop er liever niet extra tijd en geld in dan dat nodig is en houd graag mijn programma's

misschien ben ik wat onduidelijk geweest..

maar mijn vraag is dus eigenlijk kun je met een dvd waar de complete instal van windows 7 prof (dus geen upgrade cd) toch je windows 7 homa kan upgraden omdat ik anders 180 moet gaan neertellen voor een upgrade

• Dutch2007
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 12:12
win7 opstarten, dvd 'dr in, kiezen voor upgraden en klaar :) (backup is altijd wel handig)

• delalegro
okeej ik heb een iso dan maar dat gaat natuurlijk het zelfde

in ieder geval bedankt dat wilde ik even weten!!

ja updates maak ik sowieso wel ben 1x alles kwijt geweest en daar leer je wel van :D

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
Suc6 en laat weten of je het gelukt is ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• delalegro
lukt me nog niet krijg als ik de iso mount de keuze voor nu installeren,
het begint dan tijdelijke bestanden te maken maar dan komt er een foutmelding:

"kan de vereiste installatiemappen niet aanmaken"
"foutcode 0x80070005"

ik heb een hp laptop zgan er staan twee extra partities op:
1 met hp-tools
2 recovery

zouden die misschien mij lastig vallen??

ook kan ik mijn PID niet vinden op die plaats staat dan een melding dat ik niet legitime software heb terwijl hij nieuw gekocht is bij de wehkamp maar garantie service en alles gewoon van hp...

al wat gegoogled enzo maar kan niet egt wat vinden en support via microsoft gaat me geld kosten omdat mijn OS niet legitiem schijnt te zijn :S

• delalegro
mijn pc even laten validieren bij microsoft.com maar die geeft weer aan dat mijn OS toch wel legitiem is daar zit het dus niet in
ik ben zelf bang dat er wat is gerommeld zeker omdat er ook die twee partities zijn

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-09 16:46
Iso mounten voor installeren? Hoe zou het installeren buiten Windows om dan moeten gaan 8)7...?

Brand desnoods even het DVDtje of gooi 'em even op een USB stick voordat je gaat installeren.

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
delalegro schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:49:
lukt me nog niet krijg als ik de iso mount de keuze voor nu installeren,
het begint dan tijdelijke bestanden te maken maar dan komt er een foutmelding:

"kan de vereiste installatiemappen niet aanmaken"
"foutcode 0x80070005"
Toegang geweigerd - dat zal de gemiddelde Google-query je dan vast wel als errorcode opleveren.
Het is wat praktischer om het vanaf een DVD te doen, al was het maar omdat je dan in geval van nood ook nog een herstelmogelijkheid hebt.

Dus waarschijnlijk start je de setup van je gemounte ISO ook nog een keer op zonder admin rechten :P
Maar allez, er is meer dan voldoende informatie te vinden hoe je van de ene versie naar de andere versie kan upgraden, en die ervaringen zijn al in meerdere topics gemeld.

Ga liever zelf ook even het één en ander opzoeken? Tenslotte is het jouw geld, niet het onze.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee