Ik heb een video performance probleem met mijn PC (AMD Athlon 64 X2 6400+, 6 GB OCZ PC2-6400, M2N-SLI Deluxe, Nvidia 8800GT). In het begin gebeurde het alleen bij bijvoorbeeld het spelen van Bad Company 2, maar nu zelfs al bij het opstarten van een film of een screen saver. Alle kleuren worden raar en geblokt en de machine loopt vast. Ik heb nu de 8800 GT er in gezet omdat het probleem eerst gebeurde met een GTX260, maar het probleem blijft hetzelfde. Het lijkt me dat het probleem dus niet the VC is (ze draaien allebei zonder problemen in mijn andere PC).
Ik heb de BIOS geupdate (naar 1405) maar het lijkt of dit het alleen maar erger gemaakt heeft.
Op de ASUS site heb ik alleen wat eenvoudig stappen voor het controleren van je videokaart gevonden.
Iemand enig idee of dit op te lossen is en hoe of word het tijd voor een nieuw moederbord?
Albert.
Ik heb de BIOS geupdate (naar 1405) maar het lijkt of dit het alleen maar erger gemaakt heeft.
Op de ASUS site heb ik alleen wat eenvoudig stappen voor het controleren van je videokaart gevonden.
Iemand enig idee of dit op te lossen is en hoe of word het tijd voor een nieuw moederbord?
Albert.